شناسهٔ خبر: 61397 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«تهران» امروز پایتخت «فلسطین» است

دقایقی قبل روزه داران تهرانی همراه با مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس ساعت ۳۰/۱۰ صبح امروز روزه‌داران تهرانی همراه با مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس بیزاری خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

*نماد چهره‌های کودکان شهید فلسطینی در دست راهپیمایان روز قدس

نماد چهره‌های کودکان فلسطینی توسط راهپیمایان روز قدس در تهران حمل می‌شود.راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران که از دقایقی پیش به صورت رسمی آغاز شده است نمادهایی از کودکان شهید فلسطینی را به نشانه اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمل می‌کنند. بنا بر این گزارش، در این نمادها بر کودک‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی تأکید شده است.

*راهپیمایان تهرانی خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی در تمام کشورهای اسلامی شدند

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و ... سر می‌دهند.

 

جمعی از راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی با مضمون «مسلمانان کالاهای اسرائیلی را تحریم کنید» در دست داشته و خواستار تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در تمامی بلاد اسلامی شدند.

*افتتاح فرهنگسرای قدس در میدان انقلاب

 

مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: امروز همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس فرهنگسرای قدس در میدان انقلاب برای فعالیت هنرمندان در زمینه مقاومت و آزادی فلسطین افتتاح شد.

بر اساس این گزارش در اطراف میدان انقلاب ۱۰۰ نقاش و هنرمند در حال طراحی و نقاشی در رابطه با مقاومت، آزادی و فلسطین هستند.

*حضور ورزشکاران در میان راهپیمایان روز قدس

ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی صبح امروز همراه با مردم تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. 

بنا براین گزارش حضور پررنگ رزمی‌کاران که برای حمایت از مردم مظلوم غزه با جمعیت همراه شدند بیشتر به چشم می‌خورد. 

*برپایی طرح اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

 

طرح اکرام ایتام به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس برپا شده است.

پلاکاردهایی با موضوع «فلسطین قطعا آزاد خواهد شد»، «هرگز سرزمینم را به گرگ‌ها نمی‌دهم» و «نصرمن‌الله و فتح‌القریب» در دست راهپیمایان تهرانی بود که فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من ظله» سر می‌دادند.

همچنین در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در پایتخت ایستگاه‌های نقاشی و کاردستی با موضوع فلسطین برای کودکان و خردسالان برپا شده است.

به همت کمیته امداد امام خمینی طرح اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی تهران در روز جهانی قدس برپا شده است.

همچنین صندوق‌هایی برای کمک به مردم مظلوم غزه و ملت ستمدیده عراق به همت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهپیمایان تهرانی قرار گرفته استو

*حمل آدمک اعدام شده آمریکا، انگلیس و اسرائیل توسط راهپیمایان

راهپیمایان تهرانی آدمک اعدام شده آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در حوالی چهار راه ولی‌عصر حمل می‌کنند و در حال حرکت به سمت میعادگاه نماز جمعه تهران هستند.

*به آتش‌ کشیدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی توسط راهپیمایان روز قدس تهران

راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم جعلی صهیونیستی  را در چند نقطه  از راهپیمایی به آتش کشیدند.

*نمازگزاران تهرانی خواستار محاکمه سران فتنه شدند/ «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»

راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مسلمان می‌میرد سازش نمی‌پذیرد»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام» در حال حرکت به سمت میعادگاه نماز جمعه تهران هستند.

جمعی از راهپیمایان که شعار «مرگ بر فتنه‌گر» سر می‌دهند دست‌نوشته‌هایی با مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» در دست داشته و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با فتنه‌گران سال ۸۸ شدند.

نظر شما