شناسهٔ خبر: 61233 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعضای حزب مردمی اصلاحات فطریه خود را به مردم مظلوم غزه اختصاص می‌دهند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از اختصاص فطریه اعضای حزب مردمی اصلاحات به مردم بی‌دفاع غزه خبر داد و گفت: همه باید برای رساندن دارو و مواد غذایی به مردم مظلوم غزه پیش قدم شویم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: جهان اسلام زخم عمیقی را بر سینه خود دارد و متاسفانه امروز این زخم به دست پست‌ترین انسان‌ها که بویی از انسانیت نبرده‌اند، افتاده است.

وی افزود: وحشیانه‌ترین فجایع حقوق بشری امروز در حال رخ دادن است اما ما می‌بینیم که مجامع بین‌المللی و دستگاه‌های مدافع حقوق بشر خاکستر مرگ بر روی خود پاشیده و سکوت کرده‌اند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات به سکوت برخی کشورهای عربی نیز اشاره و تصریح کرد: کشورهای عربی در خفقان و غفلت فرو رفته‌اند و رژیم صهیونیستی سواستفاده می‌کنند اما جمهوری اسلامی ایران همچون ۳۰ سال گذشته باز هم از قدس و امت فلسطین دفاع می‌کند.

فومنی با تاکید بر اینکه  گفت: اعضای جبهه مردمی اصلاحات فطریه خود را به مردم مظلوم فلسطین اختصاص خواهند داد تا لااقل کمک کوچکی به مردم مظلوم غزه کرده باشند.

وی از همه طیف‌ها و تفکرات سیاسی دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس حضور به عمل رسانند تا ضمن سیلی زدن به صورت مستکبران به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکا وحدت و همدلی ایرانیان را به نمایش بگذارند.

نظر شما