شناسهٔ خبر: 61182 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله خاتمی:

مردم ما منتظر فرارسیدن روز قدس هستند/دنیا شاهد مظلومیت مردم غزه است

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم عزیز ما نیز در انتظار فرارسیدن روز قدس هستند تا مانند همیشه فریادهای بلند خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا بلند کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری  با متفاوت دانستن روز قدس امسال با سال‌های گذشته، اظهار داشت: از روزی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند ،هرسال این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال قبل از آن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دنیا شاهد مظلومیت مردم غزه است ادامه داد: مردم خوب ما در هر شرایطی حتی در شرایطی که رژیم بعثی عراق در دوران هشت سال  جنگ تحمیلی شهرهای کشور را بمب باران می‌کرد، هرگز راهپیمایی روز قدس  را خالی از حضور خود نکردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی های روز قدس امسال بیان داشت: امسال جنایات وحشیانه و اقدامات غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس بیش‌ از گذشته دل هر انسانی را در سراسر جهان به درد آورد.

خاتمی با اشاره به خروش خشم مردم کشورهای غیر مسلمان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه ، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما نیز در انتظار فرارسیدن روز قدس هستند تا مانند همیشه فریادهای بلند خود را علیه رژیم صهیونیستی و ارباب آن،آمریکا بلند کنند و نشان دهند که ایران اسلامی در هم در شعار و هم در عمل حامی مردم مظلوم غزه هستند.

وی تاکید کرد : یقین دارم یکی از باشکوه ترین راهپیمایی‌های روز قدس انشاالله روز جمعه در ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما