شناسهٔ خبر: 61071 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انصاری:

مجلس نظر مثبتی به پاسخ های ظریف داشت

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهورگفت: جلسه امروز، جلسه بسیار خوبی بود، سؤال‌های مناسبی مطرح شد و آقای ظریف نیز پاسخ‌های خوبی داشتند که مجلس هم نظر مثبتی نسبت به این پاسخ‌ها داشت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران و با اشاره به جلسه امروز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس در خصوص مذاکرات وین، گفت: جلسه امروز، جلسه بسیار خوبی بود، سؤال‌های مناسبی مطرح شد و آقای ظریف نیز پاسخ‌های خوبی داشتند که مجلس هم نظر مثبتی نسبت به این پاسخ‌ها داشت.

وی افزود: حضور وزیر امور خارجه و سرپرست تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در فواصل مختلف در مجلس مفید است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: جلسه امروز جلسه خوبی بود و آقای ظریف توضیحاتی که لازم بود بیان کردند و اطلاعات مورد نظر نمایندگان نیز به آنها منتقل شد. اینگونه جلسات به نوعی هم تبادل اطلاعات محسوب می‌شود و هم سبب آشنایی نسبت به دیدگاه‌های دو طرف و جلب حمایت مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره‌کننده خواهد شد.

وی افزود: ما به سهم خودمان و به عنوان دولت از حمایت‌ها و حساسیت‌های مجلس نسبت به مسائل مختلف از جمله مذاکرات آشنا هستیم. مسلماً جلسات و نشست‌هایی از این قبیل در جهت تبادل اطلاعات و دستیابی به منافع ملی مفید خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: جلسه‌ امروز نیز در فضای مثبت و خوبی برگزار شد و تأکید لاریجانی بود که مجلس با حساسیت مسائل را دنبال کرده و از تیم مذاکره‌کننده حمایت خواهد کرد.

 

نظر شما