شناسهٔ خبر: 61051 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

روح‌الامینی:

طولانی‌تر شدن درگیری در غزه موجب سرافکندگی رژیم‌های وابسته به غرب می شود

 روح‌الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: طولانی‌تر شدن درگیری در غزه و فلسطین اشغالی و استحکام بیشتر جبهه مقاومت موجب سرافکندگی رژیم‌های وابسته به غرب در میان مسلمانان و اعراب می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، عبدالحسین روح‌الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مناطقهی از فلسطین، افزود: دور جدید حملات رژیم صهیونیستی همچون گذشته با اشتباهات محاسباتی همراه خواهد بود. از منظر جهانی رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات اخیر خود بیش از پیش رسوا می‌شود و همچنین مظلومیت و حقانیت مقاومت نیز بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه "اسرائیل گمان می‌کند که در نقطه قوت قرار دارد"، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که جریان مقاومت هیچ حمایتی از سوی اسلام و دنیای عرب ندارد؛ در حالی که طولانی‌تر شدن درگیری در غزه و فلسطین اشغالی و استحکام بیشتر جبهه مقاومت موجب سرافکندگی رژیم‌های وابسته به غرب در میان مسلمانان و اعراب می‌شود.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی جریان مقاومت در برابر حملات اسرائیل، اظهار کرد: ان‌شاءالله که این دوره از جنگ‌ها میان رژیم صهیونیستی و مردم مظلوم فلسطین همچون نبردهای ۲۲ روزه و ۳۳ روزه سال‌های گذشته با شکست فاحش رژیم صهیونیستی روبرو خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا به نقش کشورها و مجامع اسلامی در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: صحنه مظلومیت مردم فلسطین و ایستادگی نیروهای مقاومت اتمام حجتی برای نیروهای آزادی‌خواه، ‌ تشکل‌های اسلامی و نیروهای مردمی و سران کشورهای مختلف است که آیا همچون ایران اسلامی در کنار مقاومت و علیه رژیم غاصب صهیونیستی می‌ایستند یا اینکه در مقابل مقاومت و در کنار استکبار جهانی قرار می‌گیرند؟

نظر شما