شناسهٔ خبر: 60972 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شایق:

ملت ایران در روز قدس بار دیگر صدای فلسطین را به گوش جهانیان خواهد رساند/ سازمان ملل اساسنامه خود را چندباره بخواند

عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همچون سال‌های گذشته در صفوف فشرده صدای ملت فلسطین را به گوش جهانیان خواهد رساند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر خواهد داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در مقاطع مختلف همواره کثرت حملات خود به نوار غزه و فلسطین افزایش داده که یکی از این مقاطع همان جام جهانی است.

وی افزود:‌ ما همیشه در ماه مبارک رمضان تجربه حملات وحشیانه و خونی رژیم صهیونیست‌ها به غزه و فلسطین را داشته‌ایم؛ ماه رمضان ماهی است که مسلمانان خود را از شیطان مبرا می‌کنند اما رژیم صهیونیستی دقیقا جای شیطان می‌نشیند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به استفاده از سلاح‌ شیمیایی توسط صهیونیست‌ها اشاره و تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی به چه معناست؟ آنها که حتی در مورد مسائل ریزی همچون آزادی‌های یواشکی و دفاع از حیوانات صدایشان به عرش می‌رسد حالا در مقابل کشتار ۵۰۰ فلسطینی سکوت می‌کنند؟

شایق به اساسنامه سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: سازمان ملل متحد اساسنامه خود را تاکنون خوانده است؟ در اساسنامه سازمان ملل آمده که ما باید از نسل‌های آینده در مقابل بلای جنگ محافظت کنیم. پس کجاست این محافظت سازمان ملل؟

وی در مورد نامگذاری جمعه آخر رمضان به نام قدس توسط امام راحل(ره) گفت: حضرت امام (ره) در زمان خود امروز را می‌دیدند و ما می‌بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه را روز به روز گسترش می‌دهد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ملت ایران همچون سال‌های گذشته در صفوف فشرده صدای ملت فلسطین را بگوش جهانیان خواهد رساند و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهد داد و این شعار را تا نابودی این رژیم ادامه می‌دهیم.

نظر شما