شناسهٔ خبر: 60934 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

از آموزش و پرورش شکایت دارید؟ اینترنتی اقدام کنید

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت خدمات الکترونیکی و وب در این وزارتخانه خبرداد.

سید رحیم میرشاه ولد برقراری ارتباط جامعه از مدرسه تا حوزه ستادی را راهی برای کاهش تخلفات برشمرد و گفت: این سامانه به زودی در آموزش و پرورش ایجاد می شود.

او گفت: این سامانه با هدف از بین بردن فرهنگ کاغذ محور و ساختار بوروکراسی اداری و جمع بندی سریع و دقیق اطلاعات با همکاری مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات تهیه شده است که می تواند پل ارتباطی میان مدرسه و مدیران حوزه ستادی باشد.

میر شاه ولد با اشاره به وجود یک هزار و 97 پست اداری در ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در کل آموزش و پرورش، گفت: از این تعداد 470 پست به صورت ترکیبی است و با توجه به گستردگی فعالیت ها مانع از بازدهی مطلوب این اداره کل خواهد بود.

منبع:خبرآنلاین

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۳-۰۴-۳۱ ۰۹:۴۷زهرا 0 0

    سلام.ماهنرآموزان استان کرمان حق الزحمه کاراموزی تابستان90و92دریافت نکردیم.اعتراض زدیم میگن بودجه نداریم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۳۱ ۱۲:۳۷ 0 0

    سلام طبق بخشنامه های آموزش و پرورش سرپرستی کارگاهها وبخشها باید لیسانس و مرتبط باشد ولی درآموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد شهرستان گچساران مسولین آشنایان خود را با فوق دیپلم و حتی دیپلم غیر مرتبط به سرپرستی میگمارند وقتی اعتراض میکنیم میگویند اینها میخواهند بازنشست شوند آیا مسولینی که حق و حقوق قانونی معلمان را نمیدهند چونکه آن معلمان پارتی ندارند چگونه برای  دوستان و آشنایان خود حق و حقوق غبر قانونی قایلند اگر اینگونه که این مسولین میگویند باشد بخشنامه میگفت هر کسی میخواهد بازنشست شود با حکم سرپرستی باز نشست کنید آیا وزیر معاونان مدیر کل و سایرین بیدارند؟
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۱شاغل 0 0

    جرا در استان لرستان خدمت بالای 30 سال اموزشی در اموزس و پرورش از حقوق ماهیانه صندوق بازنشستگی کسر میگردد ولی در استان اصفهان کسر نمی گردد
                                

نظر شما