شناسهٔ خبر: 60812 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

یدیعوت آحارونوت: در درگیری‌های شب گذشته دستکم ۱۸ نظامی اسرائیلی زخمی شدند

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده است که در جریان درگیری‌های شب گذشته ارتش این رژیم‌ با نیروهای مقاومت فلسطینی 18 نظامی زخمی شده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز یکشنبه گزارش داد که در جریان عملیات شب گذشته نظامیان این رژیم در نوار غزه، دستکم ۱۸ نفر زخمی و به بیمارستان «برزیلای» اشکلون منتقل شده‌اند.

البته این آمار تنها مربوط به همین بیمارستان است و ممکن است تعداد زخمی‌ها بیش از این باشد. همزمان رادیو اسرائیل نیز گزارش داده است که در حال حاضر ۲۱ نظامی صهیونیست به دلیل جراحات وارده در بیمارستان به سر می‌برند. حال دستکم دو نفر از این نظامیان وخیم گزارش شده است.

با وجود سانسور شدید اخبار مربوط به تلفات ارتش رژیم‌صهیونیستی به دستور «شاباک» (اداره امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی)، وزارت جنگ این رژیم تاکنون کشته شدن ۵ نظامی از آغاز عملیات زمینی در غزه را تائید کرده است. منابع غیررسمی این آمار را تا ۱۴ نفر اعلام کرده‌اند. گفته می‌شود تنها در یک حمله نیروهای مقاومت به یک تانک اسرائیلی، ۶ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند، اما فعلا اجازه انتشار اخبار مربوط به آن صادر نشده است.

صهیونیست‌ها از دو هفته قبل عملیات تازه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کردند. این عملیات از روز پنج‌شنبه با آغاز تهاجم زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. در جریان حملات رژیم‌صهیونیستی تاکنون نزدیک به ۳۵۰ تن شهید و بیش از ۲۷۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. سازمان ملل می‌گوید نزدیک به ۸۰ درصد از قربانیان غیرنظامی هستند.

نظر شما