شناسهٔ خبر: 60806 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گردان‌های القسام جزئیات عملیات خود در پشت خطوط دشمن را اعلام کرد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از جزئیات جدید عملیات خود پرده پرداشت که شنبه گذشته پشت خطوط دشمن صهیونیستی و در روستای «عین هاشلوشا» در شرق منطقه مرکزی نوار غزه اجرا کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای پرده از جزئیات جدیدی از عملیات موفق خود برداشت که ضربه‌ای مهلک و غافلگیرکننده برای ارتش اشغالگر بود و طی آن یکی از گروه‌های ویژه مقاومت متشکل از ۱۲ نفر موفق به نفوذ به داخل پایگاه نظامی «ابو مطیبق» در پشت خطوط دشمن شدند.

این بیانیه توضیح می‌دهد: این گروه به ۴ گروه تقسیم و به مدت ۶ ساعت در کمین نیروهای دشمن نشستند، اما طی این مدت تفحصاتی را نیز در مناطق اطراف انجام دادند تا اینکه یکی از گشتی‌های دشمن اشغالگر از راه رسید که متشکل از ۴ جیپ نظامی بود.

به محض رسیدن این ۴ جیپ چهار گروه مقاومت به مقابله با آنها پرداخته و موفق شدند، ۳ جیپ را از بین ببرند و جیپ چهارم از منطقه درگیری فرار کرد.

القسام تاکید کرده است که در جریان این کمین رزمندگانش موفق شدند، ۶ نظامی موجود در این گشتی‌ها را به هلاکت برسانند و یک نفر دیگر را زخمی کنند و دو تفنگ از نوع M۱۶ را به غنیمت بگیرند و ۱۱ رزمنده مقاومت سالم به پایگاه‌های خود باز گردند، در حالی‌که یکی از این رزمندگان در این عملیات به شهادت رسید.

گردان‌های القسام اعلام کرد که این عملیات ظفرمندانه را به روح شهدایی تقدیم می‌کند که در جریان تجاوز وحشیانه اشغالگران به نوار غزه جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.

نظر شما