شناسهٔ خبر: 60619 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم ساری و میاندورود خبر داد

مهلت 2 هفته‌ای به وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به مشکلات کشاورزان

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری‌ها برای پاسخگوی وزیر جهاد کشاورزی در مورد مشکلات کشاورزان مازندران خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس رمضان شجاعی کیاسری بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان میاندورود با بیان اینکه بحث کشاورزی مشکل جدی ما در ساری و میاندورود است، از ادامه پیگیری مشکلات کشاورزان در سطح ملی خبر داد.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و نقش محوری وزارت جهاد کشاورزی در تحقق این مهم افزود: از وزیر جهاد کشاورزی طرح سئوال شده است که وی دو هفته فرصت خواست اما مطمئن باشید که پیگیر موضوع هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و بیان داشت: امروز استکبار و ابرقدرت‌ها اسلام را با نماد داعش به دنیا نشان می‎دهند و این از مکر و حیله آنها است.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه داعش ۷ هزار تروریست از کشورهای مختلف دارد، افزود: آنها قصد دارند که عراق را به سه کشور کردستان عراق، منطقه سنی‌نشین و شیعه‌نشین تقسیم کنند.

وی ادامه داد: آنها به گمان اینکه عربستان از سنی‎ها حمایت کرده و ایران هم از شیعیان حمایت می‎کند قصد داشتند تا در عراق بین دولت ایران و عربستان تقابل ایجاد کند تا نیروی ایران در عراق تحلیل رود و با تشدید فشارهای اقتصادی بتوانند جمهوری اسلامی را فلج کنند.

شجاعی ابراز داشت: اما مقام معظم رهبری با هوشمندی فرمودند:«که ما در عراق دخالتی نخواهیم داشت چرا که مرجعیت عراق از عهده داعش برخواهد آمد.»

وی با تاکید بر اینکه ایران در آینده نزدیک قدرت برتر منطقه خواهد بود، افزود: آمریکایی‎ها از این موضوع هراس دارند و تلاش می‎کنند تا از هر راهی مانع از ایجاد این قدرت برتر شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود اظهار داشت: اگر آنها ایران را در موضع ضعف می‎دیدند حتما به کشور حمله می‎کردند، اما امروز شما می‎بینید که آنها با زبان تکریم با ملت ایران سخن می‏‌گویند و قدرت جمهوری اسلامی امریکا را وادار به نرمش کرده است.

نظر شما