شناسهٔ خبر: 60485 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کفاشیان سکوتش را شکست

به گزارش نماینده، فدراسیون فوتبال تا به حال ساکت‌ترین عضو دخیل در جریان برگزاری تورهای جام جهانی بوده است. فدراسیونی که در جریان انتخاب مجری انحصاری تورهای جام جهانی و فروش بلیت بازی‌ها، خودش برید و دوخت و پوشید و دست‌ آخر، وقت جواب‌دهی، غایب شد.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسوولیت اصلی رسیدگی به اعتراض‌هایی را که از آژانس «تعطیلات رویایی» در جریان اجرای تورهای جام جهانی شده است، برعهده‌ی فدراسیون فوتبال می‌داند؛ اما مسوولان این فدراسیون تا به حال، به اظهار نظر در این‌باره چندان علاقه‌ای نشان نداده‌اند و فقط علی کفاشیان – رییس فدراسیون فوتبال – در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایسنا داشته، خیلی جزیی به این جریان اشاره داشته و اعلام کرده: «آژانس، کارش درست بوده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آن را تأیید کرده است! »

رییس فدراسیون فوتبال گفته است: «این آژانس، کارش را به‌خوبی انجام داده و ما هنوز پولی به آن‌ها نداده‌ایم. انگار جنس نسیه گرفته‌ایم، پس مشکلی وجود ندارد. »

محمد کرمی – مسوول امور مراکز خدمات گردشگری استان تهران – در پاسخ به این بخش از اظهارات کفاشیان مبنی بر این‌که «سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آژانس را تأیید کرده است» به خبرنگار ایسنا گفت: اگر آن‌ها این تأییدیه را دارند، ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند مدعی باشند و ما هم مسوولیت کاری را که کرده‌ایم باید بپذیریم.

وی ادامه داد: آژانس‌های گردشگری آگاهند که صرفا داشتن مجوز بند «ب» برای اجرای تور کفایت نمی‌کند و لازم است، تأییدیه‌ای برای اجرای تور از این سازمان دریافت شود. «تعطیلات رویایی» موفق نشد تأییدیه‌ی ما را برای تورهای جام جهانی برزیل دریافت کند.

او همچنین گفت: ما بارها صریح و روشن اعلام کرده‌ایم که «تعطیلات رویایی» آژانس منتخب فدراسیون فوتبال است و مجوز ما را ندارد. همان زمان هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم، ولی توجهی نشان ندادند.

نظر شما