شناسهٔ خبر: 60254 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقادات باعث قوی‌تر شدن آرژانتین شد

مسی: نتوانستیم به هدف اصلی‌مان برسیم

جام جهانی ستاره آلبی‌سلسته تأکید کرد انتقاداتی که پیش از شروع جام بیستم به آرژانتین می‌شد باعث قوی شدن این تیم شده است.

به گزارش نماینده، تیم ملی فوتبال آرژانتین که پس از ۲۴ سال به فینال رقابت‌های جام جهانی رسید یکشنبه شب در دیدار پایانی جام بیستم در وقت‌های اضافه با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلمان شد. آرژانتینی‌ها همانند فینال ۱۹۹۰ مغلوب ژرمن‌ها شدند تا حسرت آنها برای قهرمانی در جام جهانی ۲۸ ساله شود.

لیونل مسی، مهاجم آرژانتین که به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد، گفت: هرآنچه که در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم ولی نتوانستیم به هدف‌مان که همان قهرمانی بود، برسیم. به هر حال با رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ لذت و شادی را به میان مردم کشورمان بازگرداندیم.

وی افزود: زمانی‌که به برزیل سفر کردیم شایعات و انتقادات بسیاری در خصوص تیم ما از سوی مردم و رسانه‌ها مطرح بود ولی این موضوع باعث قوی‌تر شدن‌مان بیش از هر زمان دیگر شد. می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم تا لذت بیشتری را برای مردم کشورمان به ارمغان بیاوریم.

آلخاندرو سابیا، سرمربی آلبی‌سلسته هم اظهار داشت: من هم جزیی از ۴۰ میلیون مردم آرژانتین هستم و هیچ برتری نسبت به آنها ندارم. واقعاً به این بازیکنان که با جان و دل بازی کردند، افتخار می‌کنم. چیزی که مردم کشورمان را خوشحال کرد این بود که متوجه شدند بازیکنان آرژانتین تمام تلاش خود را کردند تا به هدف‌شان برسند.

 

منبع: تسنیم

نظر شما