شناسهٔ خبر: 60129 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بیت‌المال را دور نریزیم، کی‌روش بازدهی نداشته

جام جهانی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این همه پول به کی‌روش دادیم اما وی در قبالش بازدهی نداشت.

به گزارش نماینده، صادق ورمزیار ، درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: کاری به نظرات افراد دیگر ندارم ولی کی‌روش هیچ بازدهی برای فوتبال ایران نداشت. این همه پول به کی‌روش دادیم اما در قبال آن بازدهی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به بازی‌های جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان تصریح کرد: در این ۲ دوره بهتر از جام جهانی برزیل بازی کردیم. در برزیل تنها یک تساوی کسب کردیم و تنها یک گل به حریفان زدیم که نشان از پسرفت فوتبال ما دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه کی‌روش نه بازیکنی پرورش داد و نه استعدادیابی انجام داد، خاطرنشان کرد: با پولی که کی‌روش دریافت می‌کند، عادلانه نیست که قرارداد این مربی تمدید شود. کارهایی که کی‌روش انجام داد، مربی ایرانی هم می‌توانست انجام دهد. ما با مربی ایرانی چون جلال طالبی در جام جهانی ۹۸ فرانسه حداقل یک پیروزی داشتیم اما با کی‌روش تنها یک تساوی کسب کردیم.

ورمزیار با دفاع از بیانیه کانون مربیان فوتبال عنوان کرد: در کنار کی‌روش باید یک مربی ایرانی پرورش می‌یافت ولی این آقا اجازه نداد مربی ایرانی در کنارش باشد. در دوران کی‌روش تنها در بحث دفاع کار کرده بودیم اما در سایر نقاط برنامه‌ای نداشتیم. با این تفاسیر دادن این همه پول، دور ریختن پول بیت‌المال است.

 

منبع: تسنیم

نظر شما