شناسهٔ خبر: 59918 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فان خال: نمی‌خواهم چیزی را به شانس مرتبط کنم

جام جهانی سرمربی هلند پیش از رویارویی با برزیل در رده‌بندی اعلام کرده حریف را آنالیز کرده و هیچ چیز را برای اتفاق باقی نگذاشته است.

به گزارش نماینده، دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه آغاز می‌شود و در آن تیم‌های هلند و برزیل به مصاف هم می‌روند.

هلند در نیمه نهایی مقابل آرژانتین قرار گرفت و در ضربه‌های پنالتی مغلوب این تیم شد. فان خال که به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شده و پس از این دیدار راهی انگلیس خواهد شد در مورد رویارویی با برزیل گفت: ما مقابل آرژانتین شکست نخوردیم. دو روز و نیم وقت داشتم تا تیم ملی برزیل را آنالیز کنم. نمی‌خواهم مقابل این تیم چیزی را به شانس مرتبط کنم. روی دیدار با برزیل تمرکز و بازیکنانم را برای یک دیدار خوب آماده کردم. امیدوارم بازی خوبی از آب درآید. می‌خواهیم تاریخ بازی را ببریم و تاریخ را رقم بزنیم.

فان خال ادامه داد: با اصول جلو رفتم. البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که برزیل در دیدار نیمه نهایی یک روز زودتر از ما بازی کرد. ما نسبت به آنها استراحت کمتری داشتیم. نمی‌خواهم همه چیز را زیر سوال ببرم اما باید بدانیم که این مسایل نیز وجود دارند.

نظر شما