شناسهٔ خبر: 59771 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات پیشنهاد سرخپوشان به نکونام

 به گزارش نماینده، وعده‌های رسول خطیبی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی هنوز از خاطر هواداران این تیم پاک نشده. این مربی جوان، بلافاصله پس از قبول سرمربیگری تراکتورسازی از حضور چند ملی‌پوش در تبریز خبر داد. او با قاطعیت گفت که با بازیکنان ملی‌پوش که آن زمان در برزیل حضور داشتند در ارتباط است و دو سه تای‌شان را حتما به تراکتورسازی می‌آورد.

از آن زمان تا حالا، چند هفته گذشته. نه‌تنها رسول خطیبی موفق نشده ملی‌پوشی را به عضویت تراکتورسازی درآورد، بلکه چند ملی‌پوش را هم از دست داده. کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی رفته و تمدید قرارداد نکرده! مرتضی اسدی و محمد نصرتی، مدافعان مرکزی تراکتورسازی بودند که از این تیم جدا شدند.

به این بازیکنان، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، فرشید طالبی، مهدی کریمیان، میثم بائو و سعید دقیقی را هم اضافه کنید. آیا چیزی برای تراکتورسازی مانده؟ آیا امیدی هست که تراکتورسازی بتواند با قدرت در لیگ برتر حاضر شود؟ از ترکیب فصل قبل تراکتورسازی، فقط حامد لک، حبیب گردانی و مهدی کیانی مانده‌اند. بقیه رفته‌اند و البته خطیبی هم نتوانسته ملی‌پوشی برای جایگزینی آنها جذب کند.

رسول خطیبی قول و قرارهایی به هواداران تراکتورسازی داد اما نتوانست این قول و قرارها را اجرایی کند. او از میان بازیکنان ملی‌پوش، چشم به امضای قرارداد با آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، احمد آل‌نعمه و کریم انصاری‌فرد داشت. از این جمع، مذاکره با سیدجلال همچنان در جریان است اما به نظر نمی‌رسد به نتیجه‌ای منجر شود. تیموریان هم اعلام کرد که در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. کریم انصاری‌فرد هم فعلا خارج از کشور است و به نظر نمی‌رسد قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کند. فقط مانده احمد آل‌نعمه که فعلا در حال بررسی پیشنهاد تراکتورسازی است و البته یک بازیکن بزرگ دیگر که نامش جواد نکونام است.

۲.۲ میلیارد + شماره ۶ + بازوبند کاپیتانی

گفته می‌شود این مربی جوان از باشگاه تراکتورسازی خواسته تا سقف قرارداد را برای کاپیتان تیم ملی بشکنند و او را هر طور شده جذب کنند. این پیشنهاد به نظر می‌رسد ۲.۲ میلیارد است؛ پیشنهادی که می‌تواند پای نکونام را به تبریز باز کند. کاپیتان تیم ملی که مسیرش برای بازگشت به استقلال مسدود شد و البته با سپاهان هم به توافق نرسید، حالا تراکتورسازی را به عنوان مشتری پر و پا قرص خود می‌بیند. خطیبی و نکونام، سال‌ها در پاس همبازی بوده‌اند و حالا سرمربی تراکتورسازی بدش نمی‌آید این همبازی قدیمی را به عنوان بازیکن جدید برای تیمش جذب کند.

حضور نکونام، رسول خطیبی را نزد هواداران تراکتورسازی بدقول نخواهد کرد. اگر کاپیتان تیم ملی با تراکتورسازی قرارداد امضا کند آن‌وقت است که رسول خطیبی در مسیر بستن تیمی قدرتمند سربلند می‌شود، ضمن اینکه اگر نکونام پیراهن تراکتورسازی را بپوشد می‌تواند رضایت کریم انصاری‌فرد را برای تمدید قرارداد جلب کند.
 فقط کافی است تا آل‌نعمه هم با تراکتورسازی قرارداد ببندد تا وعده رسول خطیبی عملی شود. اگر نکونام به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ مثبت بدهد، بسیاری از مشکلات این تیم حل خواهد شد. دیگر کسی از بسته نشدن تیمی قدرتمند انتقاد نمی‌کند و البته جدایی ستاره‌های فصل قبل هم چندان به چشم نخواهد آمد.
یک نام بزرگ مثل نکونام می‌تواند چنین پیامدهای بی‌نظیری برای تراکتورسازی داشته باشد. به همین خاطر هم هست که رسول خطیبی عزم خود را برای قطعی شدن این انتقال جزم کرده است.

مذاکره نکونام و تراکتورسازی همچنان در حال انجام است و گویا به توافق هم نزدیک شده. جدا از پیشنهاد ۲.۲ میلیاردی، گویا مسوولان تراکتورسازی و شخص رسول خطیبی قول بازوبند کاپیتانی و حتی شماره ۶ را به جواد نکونام داده‌اند تا او فصل آینده را با پیراهن تراکتورسازی بازی کند.

باید دید آیا نکونام ظرف روزهای آینده با تراکتورسازی قرارداد امضا خواهد کرد یا نه؟ به نظر شما باید برای او چه کار دیگری انجام دهند که تراکتوری شود؟ آیا کار دیگری مانده؟

 

منبع: فیفادی

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۰ ۱۱:۳۹حسن کیانی از تبریز 0 0

    با سلام مگه اقای خطیبی و نظمی شما نمیگفتید اسدی و نصرتی و بقیه بازیکنان پا به سن گذاشته از تیم باید برنت یا که رفتن نکونام که هم سن پدر منه سنش بلاست تو جام جهانی هم بهتر بود که نبود ما کیانی رو تو وسط داریم که به صدتا جواد میرزه خواهشا با احساسات مردم بازی نکنید نکونام به درد تراکتور نمیخوره سنش بالاست تورو خدا نیارید پول موفت گیر اوردید مبلغش هم بالاست
                                

نظر شما