شناسهٔ خبر: 59594 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سابیا:

هدفمان رسیدن به فینال است/ باید روبن را محاصره کنیم

جام جهانی سرمربی آرژانتین پیش از رویارویی با هلند اعلام کرد هدف اول رسیدن به یک چهارم بوده اما اکنون به فینال فکر می‌کنند.

به گزارش نماینده، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و هلند از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه کورینتیانس به مصاف هم می‌روند.

الخاندرو سابیا بر این باور است که تیمش در رویارویی با هلند چیزی برای از دست دادن ندارد. آرژانتین پس از آنکه برزیل در دیگر دیدار نیمه نهایی مقابل آلمان با نتیجه هفت بر یک شکست خورد، تنها امید کشورهای آمریکای جنوبی برای قهرمانی در این تورنمنت است.

سرمربی آرژانتین اعلام کرده این تیم تاکنون به هدف خود در جام جهانی رسیده و از این پس هر پیروزی‌ای که کسب کند یک موفقیت مضاعف برای آنها است.

وی در این خصوص گفت: فوتبال ورزشی غیر منطقی است. نمی‌دانم در زمین مسابقه چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد اما این را می‌دانم که برای رسیدن به فینال باید بهتر از اینها باشیم. ما به جام جهانی آمدیم تا بتوانیم تا جایی که می‌توانیم بالا برویم. هدف اولیه ما این بود که پس از ۲۴ سال به یک چهارم نهایی برسیم اما اکنون هدفمان این است که راهی فینال شویم. اگر هم نتوانیم این کار را انجام دهیم ناراحت و سرخورده نمی‌شویم. فکر می‌کنم اکنون که به نیمه نهایی رسیدیم برنده هستیم.

سابیا در مورد آرین روبن، هافبک هلند هم گفت: روبن بازیکنی است که خیلی ساده می‌تواند خودش را در موقعیت‌های تک به تک قرار دهد و ایجاد فرصت گلزنی کند. اگر بتوانیم او را زیر نظر بگیریم و نگذاریم کاری انجام دهد، عمل بزرگی انجام داده‌ایم. باید او را محاصره کنیم، در غیر این صورت پس گرفتن توپ از وی سخت خواهد بود

 

منبع: فارس

نظر شما