شناسهٔ خبر: 59567 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گل محمدی:

دفاعی بازی نمی‌کردیم همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم

ایران و آرژانتین سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به فضایی که در این روزها در مورد مربیان ایرانی به وجود آمده است گفت: مربیان ما ارزش دارند و باید حرمت آنها حفظ شود.

به گزارش نماینده، یحیی گل‌محمدی در مورد بیانیه کانون مربیان و ناراحتی آنها از مطالبی که در مورد مربیان ایرانی منتشر شده، گفت: من کاری به بیانیه ندارم و معتقدم هر فردی می‌تواند در مورد مسائل مختلف نظر بدهد، با این حال فکر می‌کنم حفظ حرمت افراد یک موضوع اخلاقی است. به عنوان مثال من از تیتر موتور گازی که مربی ایرانی را به آن تشبیه کرده بودند ناراحت شدم و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان تیم‌ملی‌ زیر نظر همین مربیان ایرانی کار می‌کنند.  

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: من معتقدم حرمت مربیان ایرانی حفظ شود و وقتی چنین مسائلی در رسانه‌ها منتشر می‌شود طبیعتا مربیان ایرانی سرخورده می‌شوند. من موافق ماندن کی‌روش در تیم‌ملی‌ هستم ولی از یک طرف هم باید برای مربیان ایرانی ارزش قائل شویم. نکته مهم این است که اگر کی‌روش در تیم‌ ملی‌ ماند باید تعامل خوبی بین او و مربیان ایرانی برقرار شود.

گل‌محمدی اظهار داشت: من به عنوان یک مربی ایرانی دوست دارم از کی‌روش یا مربیانی که در چنین سطحی قرار دارند نکات زیادی یاد بگیرم. فکر می‌کنم اگر این فضا فراهم شود خود کی‌روش هم تمایل دارد تجربیاتش را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهد. هماهنگی در مورد این مسائل به فدراسیون مربوط می‌شود ولی من معتقدم بعضی‌ها سررشته‌ای در فوتبال ندارند و فقط دنبال پست و مقام هستند.

وی در مورد انتقادهایی که از بازی‌های تدافعی ایران در جام‌جهانی صورت گرفته، عنوان کرد: ما می‌‌توانیم در این مورد با کی‌روش صحبت کنیم و مطمئنا او در مورد بازی تدافعی تیم‌ملی‌ جواب قانع کننده‌ای دارد. شاید ما دلایل این موضوع را به طور دقیق نمی‌‌دانیم و نکات مبهمی برای ما وجود دارد ولی نظر شخصی من این است که اگر تیم‌ملی‌ در جام‌جهانی دفاعی بازی  نمی‌کرد همین یک امتیاز را هم  نمی‌گرفت.

 

منبع: تسنیم

نظر شما