شناسهٔ خبر: 59556 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

گناه نابخشودنی سران فتنه و ظلمی که به نظام کردند/اصلاح طلبان با حکم اعدام سران فتنه کنار می آیند؟/برخی خواص بی بصیرت هنوز بیدار نشده اند

گناه نابخشودنی

به گزارش نماینده به نقل از سراج ۲۴ گذشت پنج سال از فتنه ۸۸ و جنایات و خیانت‌های فتنه‌گران و سران فتنه ظاهراً نه تنها برخی‌ها (به‌ویژه برخی خواص) را از خواب غفلت بیدار نکرده، که بی‌بصیرتی آنان را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

این گروه، این روزها آن‌چنان از فتنه ۸۸ و سران میدانی آن یعنی موسوی و کروبی سخن به زبان می‌رانند که اگر کسی وقایع و حوادث این فتنه عظیم و پیچیده را از نزدیک نمی‌دید، حصر خانگی سران فتنه را همچون این خواص بی‌بصیرت! ظلم نظام به ایشان می‌پنداشت! سخنان مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی یکی از این نگاه‌های نادرست به فتنه ۸۸ و سران فتنه ارزیابی می‌شود. او اخیراً در گفت‌و‌گو با روزنامه تحت امرش درباره فردی که ظاهراً سخنانی علیه موسوی گفته، چنین می‌گوید: «من نصیحت می‌کنم این شخصی را که ایشان در سنی نیستند که کینه‌توزی نسبت به یک آدم شریف مثل آقای مهندس موسوی داشته باشند. توصیه می‌کنم به ایشان که مثل آقای عسگر اولادی که در ماه‌ها و روز‌های اواخر عمرشان مطالبی گفتند و خود را نسبت به آقای موسوی و کروبی بری الذمه و راحت کردند، این کار را بکند و خود را نجات دهد، چون روز قیامت باید جواب پس دهد.»!
ایشان در ادامه برای آنکه مخاطب را بیشتر تحت‌تأثیر قرار دهد و سطح جنایت‌ها و خیانت‌های سران فتنه را نیز کاهش دهد، از مقام معظم رهبری نیز مایه گذاشته و چنین می‌گوید: «سال ۸۸ هم هیچ‌گاه رهبری آقایان موسوی و کروبی را به وابستگی به بیگانگان متهم نکردند. هر مطلبی که گفتند گله نسبت به اعتراض به نتایج انتخابات بود و اینکه دیگران از اعمال آنها سوءاستفاده کردند.»
درباره این سخنان آقای مسیح مهاجری ذکر چند نکته مهم حائز اهمیت است.»
اول اینکه، ایشان ظاهراً مثل برخی‌ دیگر از حامیان فتنه، این روزها سعی زیادی دارد که با بیان این گونه سخنان، گناه بزرگ و نابخشودنی سران فتنه را در حد یک اشتباه و خطا از سوی موسوی و کروبی تنزل دهد و به‌نوعی، گناه آشکار سران فتنه را به لطایف الحیلی رفع و رجوع‌ کند. البته با توجه به ارادت ویژه آقای مسیح مهاجری به آقای هاشمی رفسنجانی ـ با توجه به اینکه درباره او در باب فتنه ۸۸ همچنان حرف و حدیث‌های زیادی در اذهان عمومی وجود دارد ـ گفتن این سخنان دور از انتظار هم نیست. دوم اینکه، از آقای مسیح مهاجری می‌پرسیم؛ آیا اینکه موسوی در همان شب انتخابات و در حالی که مردم هنوز در حال رأی دادن بودند، خود را پیروز آن اعلام کرد و بعد هم نظام را متهم به تقلب کرد و آن فجایع را آفرید، اشتباهی ساده است؟! آیا تن ندادن موسوی و کروبی به قانون و پیگیری نکردن مطالبات خود از مجرای قانون خطای کوچکی است؟! آیا حضور این دو در مراسمات دروغین شهدای فتنه!، صدور بیانیه‌های ساختارشکن و فتنه‌آمیز، صرفاً یک اشتباه بود؟! آیا سکوت این دو در برابر توهین به امام و پاره کردن عکس ایشان و شعارهای ساختارشکنی چون؛ مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، مرگ بر جمهوری اسلامی، نه غزه، نه لبنان و… استقلال، آزادی جمهوری ایرانی و … گناه کوچکی است؟! آیا هتاکی فتنه گران در عاشورای ۸۸ و حمله آنان به نمازگزاران و دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی و آتش زدن پرچم‌های امام حسین(ع) و…. و نامیده شدن این هتاکان به «مردان خداجو» از سوی موسوی، فقط یک اشتباه می‌تواند باشد؟! قطعاً آقای مهاجری خود بسیاری از این جنایات و خیانت‌های سران فتنه را می‌داند، اما اینکه ایشان چگونه سطح این همه خیانت‌ها و جنایات سران فتنه را تا این حد تنزل می‌دهد، پرسشی است که خود ایشان باید بدان پاسخ دهد. ضمن اینکه بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری درباره فتنه ۸۸ و سران فتنه، خود دلیل دیگری بر مجرم بودن سران فتنه است. به نظر می‌رسد آنچه امروز نیاز مبرم بسیاری، به‌ویژه خواص هست، بصیرت و بیدار شدن آنان از خواب غفلت است. ضمن آنکه معتقدیم جرم سران فتنه بیش از آنی است که با چنین ماست‌مالی‌هایی! بتوان آن را رفع و رجوع کرد!

جرمی که اگر همین امروز آنها رفع حصر شوند حکمشان اعدام است، آیا اصلاح طلبان و تندروهای این جریان که دنبال آزادی این افراد هستتند با حکم اعدام آنها می توانند کنار بیایند؟!

نظر شما