شناسهٔ خبر: 59525 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین خبر از حضور جواد نکونام در استقلال

کاپیتان نکونام در جام‌جهانی بازوبند آبی بر بازو بست تا به هواداران استقلالی‌اش پیام بفرستد که دلش با این تیم است. او رسما طی مصاحبه‌های مختلف بارها اعلام کرده که از کودکی عاشق تیم استقلال است اما این روزها برخی از مسئولان یا مربیان استقلال گفته‌اند خود جواد باید در مورد عقد قرارداد با استقلال تصمیم‌گیری کند. جواد که فصل قبل هم در موقعیت خاصی مجبور شد استقلال را ترک کند و به تیم الکویت برود. حالا منتظر است تا دوباره پیشنهادی از باشگاه استقلال دریافت کند.

به گزارش "نماینده"، به نظر می‌رسد مربیان استقلال تمایلی به جذب این بازیکن باتجربه ندارند اما نمی‌خواهند این مسئله را رسما اعلام کنند تا مبادا هواداران هم علیه کادرفنی موضع‌گیری کند. هوادارانی که پس از جدایی فرهاد مجیدی موضع‌گیری کردند و در مقطعی عامل جدایی فرهاد از آبی‌ها را به امیر نسبت دادند که حواشی خاص خود را داشت. اما نکونام زرنگ‌تر از این حرف‌هاست و خوب می‌داند چه زمانی مصاحبه یا در چه مناسبتی سکوت اختیار کند. کاپیتان جواد می‌گوید: از آقایان می‌خواهم دست از این رفتار خود بردارند و با اسم من بازی نکنند…

او که فصل قبل هم با ناراحتی از استقلال جدا شد و به الکویت پیوست در مصاحبه تندی اعلام کرد، نگذارید ماجرای ایمان موسوی‌ها و سربازی رفتن برخی اطرافیان‌شان را مطرح کنم.

نکونام که تنها پاس گل ایران در جام‌بیستم را به رضا گوچی داد تا او لقمه حاضر و آماده کاپیتان را تبدیل به گل کند دوباره چهره روز رسانه‌های ورزشی شد و شاید او دوباره مجبور شود از ایران برود!

 

منبع:فیفا دی

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۸ ۱۱:۵۲ 0 0

    جو سازی الکی چرا میکنید
                                

نظر شما