شناسهٔ خبر: 59471 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

"تهران" نیمه ابری و غبارآلود

تشدید ناپایداری همرفتی در بعدازظهر و اوایل شب و گذر امواج ناپایدار از تراز میانی جو طی سه روزه آینده در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های مرکزی زاگرس و همچنین مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش "نماینده"،  از سازمان هواشناسی کشور، امروز " سه شنبه 17 تیر ماه 93" اعلام شد که با تشدید ناپایداری همرفتی دربعدازظهر و اوایل شب و گذر امواج ناپایدار از تراز میانی جو طی سه روزه آینده در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز،  سواحل دریای خزر، دامنه های مرکزی زاگرس و همچنین مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، شدت بارش ها امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، شمال قزوین، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خواهد بود بنابراین به سبب بارش های رگباری و کوتاه مدت، سیلابی شدن رود خانه های فصلی و مسیل ها در مناطق ذکر شده دور از انتظار نیست.
 

لازم به ذکر است، امروز و فردا با افزایش سرعت باد در جنوب سمنان، شرق استان قم و جنوب استان تهران و مرکزی شرایط غبارآلود در این نقاط و شهر تهران پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" نیمه ابری، کمی ابری در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک اوایل شب افزایش ابر, در پاره ای نقاط غبارآلود و شهر تهران، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 37 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 26 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر32 درجه بالای صفر است.

منبع:باشگاه خبرنگارن

برچسب‌ها:

نظر شما