شناسهٔ خبر: 59468 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشنهاد ۵ میلیاردی به کی‌روش ونظر مربیان ایرانی/کی روش نه کشف استعداد کرده، نه کنارش مربی پرورش یافته

بعد از اینکه فدراسیون فوتبال پیشنهادات خود را در قالب ۷ بند به کارلوس کی‌روش تحویل داد، مشخص شد که مبلغ در نظر گرفته شده کفاشیان و همکارانش برای مربی پرتغالی، سالیانه ۱.۲ میلیون یورو، معادل ۵ میلیارد تومان است.

به گزارش "نماینده"،بعد از اینکه فدراسیون فوتبال پیشنهادات خود را در قالب ۷ بند به کارلوس کی‌روش تحویل داد، مشخص شد که مبلغ در نظر گرفته شده کفاشیان و همکارانش برای مربی پرتغالی، سالیانه ۱.۲ میلیون یورو، معادل ۵ میلیارد تومان است.

بر همین اساس با چند تن از مربیان ایرانی صحبتی کوتاه انجام دادیم تا نظرشان را در مورد این مبلغ جویا شویم.

* حمید درخشان: خیلی بالاست!

مبلغ خیلی بالایی است. چون نتیجه‌ای که تیم‌ملی در جام جهانی کسب کرد. با این مقدار پولی که برای کی‌روش در نظر گرفته‌اند، هم خوانی ندارد. ما نه توانستیم از گروهمان صعود کنیم، نه توانستیم تیمی را شکست بدهیم! به نظر من این رقم خیلی بالاست!

* صادق ورمزیار، این همه پول برای یک امتیاز!

این مبلغ بالاست. تصمیم با فدراسیون است؛ باید بنشیند فکر کند اگر بازدهی آقای کی‌روش خوب بوده، با ایشان ببندند، ببینند اگر واقعا کسب یک امتیاز از سه بازی برای فدراسیون خوب است قرارداد را به امضای ایشان برسانند. اما به نظر بنده آقای کی‌روش نه کشف استعداد کرده، نه کنارش مربی پرورش یافته و در کل مثمرثمر نبوده است که این مبلغ برای ایشان عادلانه باشد.

 

* مجید نامجومطلق: قیمتش همین قدره

نمی‌شود جواب بله یا خیر به این سئوال داد. چون اگر بخواهیم مربی در اسم و رسم کی‌روش به ایران بیاوریم، دستمزد به همین عنوان است. وقتی مربی داخلی ما، دو میلیارد تومان برای یک فصل می‌گیرد، پس دستمزد مربی بین‌‌المللی مثل کی روش، ‌همین اندازه خواهد بود. اما مهم برنامه‌هایی است که فدراسیون در قبال پرداخت این پول از کی‌روش می‌خواهد.

* حسین عبدی: باید دید کی‌روش چه می‌کند

مبلغ زیادی هست اما باید دید که فدراسیون چه خواسته‌هایی از کی‌روش دارد. همانطور که ما به او نیاز داریم. او هم به ما نیاز دارد. باید دید که کی‌روش در قبال این پول چه کارهایی برای فوتبال ما انجام خواهد داد. آیا فقط با تیم بزرگسالان کار خواهد کرد یا نه، به تیم‌های پایه هم کمک می‌کند.

 

* ناصر محمدخانی: برای من زیاده برای کی‌روش نه

به نظر من پول زیادی نیست. شاید برای من پول زیادی باشد، اما برای کی‌روش پول زیادی نیست و کاملا منصفانه است. این مبلغ برای مربی‌های اروپایی پول زیادی نیست،‌ همین الان در اروپا مربی‌هایی هستند با سطح کیفی پایین‌تر از کی‌روش، پول بیشتری از این مبلغی که فدراسیون پیشنهاد داده است می‌گیرند.

 

منبع:افکار

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۷ ۱۴:۲۷جمشید 0 0

    درود
    حرف دلم رااقای نامجو مطلق گفت یک مربی بی کیفیت که دلالها اونو به فوتبال معرفی کردند بیشتر ازدومیلیار می گیره
    امثال درخشان وورمزیارواینا برند یک کم واقع بین شوند خودشون چکار کردند درخشان لای جرز دیوار نمی خوره که مجبور میشه بره فیلم بازی کنه تلویزیون
                                

نظر شما