شناسهٔ خبر: 59434 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

مشکل سرمربی استقلال با کی‌روش

پرویز مظلومی می گوید حق دارد از کارلوس کروش دلخور باشد چون او با تصمیماتش باعث از دست رفتن قهرمانی استقلال در فصلی شده که مظلومی مربی تیم بوده است.

به گزارش "نماینده"، كارلوس كروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مخالفان زیادی دارد. یكی از این مخالفان، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال است . او یکی از اعضای هیات رئیسه کانون مربیان و امضاء کنندگان بیانیه ها درباره سرمربی تیم ملی است. مظلومی اگرچه این اواخر از حامیان کروش شده بود اما دوباره بعد از جام جهانی همان رویکرد ۲ سال قبلش را دارد. مربی پیشین استقلال در مورد دلیل مخالفتش با كروش به خبرآنلاین می‌گوید: «من شخصا مشكلی با كروش ندارم و حتی اخیرا هم دیده‌اید كه از او حمایت كرده‌ام. مشكل من با او زمانی بود كه سرمربی استقلال بودم و آن زمان علیه كروش مصاحبه می‌كردم. من با شیوه كاری كروش مشكل داشتم چراكه بارها لیگ را تعطیل كرد. اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد و من با استقلال قهرمان می‌شدم، الان خانه نشین نبودم و تیم داشتم.»

او ادامه می‌دهد: «كروش كه دائم لیگ را تعطیل می كرد، باعث مصدومیت چند بازیكن كلیدی استقلال مثل تیموریان، خسرو حیدری و مجتبی جباری شد و این مصدومیت‌ها قهرمانی را از استقلال گرفت. استقلال استقلال قهرمان می‌شد الان من خانه نشین بودم؟ قهرمان می‌شدم هیچ كسی نمی‌توانست از استقلال تكانم بدهد.»

 

منبع:خبر آنلاین

نظر شما