شناسهٔ خبر: 59424 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رسایی:

محبوس شدن چهار هزار نفر در کارتابل وزیر نفت

حمید رسایی

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به محبوس شدن چهار هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی وزارت نفت در کارتابل وزیر نفت گفت: کمیسیون انرژی از ارجاع سوال من از وزیر نفت پس از قانع نشدن از توضیحات ایشان طفره می‌رود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال گذشته و بلاتکلیف ماندن ۴ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون برای آغاز به کار در این وزارتخانه گفت: در این‌باره سوالی از طرف من در کمیسیون انرژی از وزیر نفت مطرح شد که ایشان هم چندی پیش در جلسه‌ای در این کمیسیون حاضر شده و به این سوال پاسخ‌هایی دادند.

وی افزود: با این حال کمیسیون از ارجاع قانع نشدن من از پاسخ وزیر نفت به هیات‌رئیسه مجلس و صحن علنی طفره می‌رود و آن را از امروز به فردا موکول می‌کند.

نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد: نزدیک به ۴ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون در کارتابل وزیر نفت محبوس هستند البته ما پیشنهاداتی داشتیم که بازنشستگان این وزارتخانه با پذیرفته‌شدگان این آزمان جایگزین شوند که متاسفانه تاکنون وزارت نفت پاسخ صریحی به این پیشنهادات نداده است.

رسایی گفت: در آزمون وزارت نفت نزدیک به ۱۲۸ هزار نفر شرکت کردند که از این میان ۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند و در نهایت باید نام ۲ هزار نفر از آنان برای استخدام اعلام شود که مصاحبه شفاهی عمومی همه آنها نیز انجام شده است و تنها باید وزیر آن را به طور رسمی کند.

برچسب‌ها:

نظر شما