شناسهٔ خبر: 59224 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بياتيان در گفت و گو با "نماينده" :

با تمركز نمايندگان بر يك استيضاح بصورت منسجم، شائبه سياسي كاري از بين مي رود

بیاتیان

سيدمحمد بياتيان، نماينده مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار "نماينده" اظهار داشت ": نبايد از نظر دور داشت كه در بُعد خدماتي، دولت عليرغم وعده هايي كه داده نتوانسته كاري بكند واين ضعف براي مردم و نمايندگان كاملا محرز است.

 نماينده كردستان در مجلس تصريح كرد: در استيضاح وزير نيرو، ايشان تاكنون هيچ عمل شايسته اي براي بهبود اوضاع درياچه اروميه انجام نداده اند و در مناطقي هم كه ميانگين بارش بالاست و مشكل كم آبي نداريم خيلي از مناطق بدليل نبود برنامه دچار كم ابي شده اند.

دولت در مسائل سياسي تندروي و در امور اقتصادي-خدماتي كندروي دارد

اين نماينده مجلس عنوان داشت: عليرغم شعار دولت مبني براعتدال متاسفانه تندروي در مسائل سياسي و كندروي در ارائه خدمات و سياستگذاري در بحث هاي اقتصادي و خدماتي كاملا مشخص است لذا خود رئيس جمهور بايد به برخي وزرا تذكر جدي دهند و در نظرداشته باشندبا لفاظي و تئوري پردازي نمي توان كار اجرايي كرد و بايد داخل گود رفت و كارها را با مديريت جهادي حل كنند.

عضو كميسيون صنايع و معادن در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايستي برای استیضاح، وزرا اهم و مهم در نظر گرفته شود زيرا اين کار باعث می شود انرژی نماينده ها براي استیضاح یک وزیر بيشتر شود و از پراکنده كاري پرهيز گردد و شائبه سياسي كاري و مانع تراشی نمايندگان براي وزرا هم بوجود نيايد .  

 

نظر شما