شناسهٔ خبر: 58689 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

واكنش نکیسا به مصاحبه کاپیتان تیم ملی؛

نکونام یک سوم افتخارات مرا هم ندارد!

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «يكسري اين وسط شيطنت كرده‌اند و مي‌خواهند بين ما دو نفر را خراب كنند و بايد حواس نكونام جمع‌تر از اين حرف‌ها باشد.»

به گزارش "نماینده"، همه چيز از يك خبررساني در فرودگاه امام (ره) شروع شد. يكي از دوستان خبرنگار جواد نكونام، به كاپيتان تيم ملي راپورت داد كه نيما نكيسا در يك برنامه تلويزيوني عنوان كرده «فكر نكونام به تعويض پيراهن با ليونل مسي پس از بازي بوده و به همين خاطر توپ لو داده ...»

 

همين خبر باعث برآشفتگي نكونام شد تا رو به خبرنگاران بگويد: «كسي مي‌تواند درباره من اظهارنظر كند كه نصف افتخارات مرا داشته باشد و همين افراد اگر مسي را از نزديك ببينند اشك مي‌ريزند و ...!»

 

بر همين اساس بد نديديم با نيما نكيسا تماس بگيريم و نظر او را در مورد صحبت‌هاي نكونام بشنويم:

 

* مصاحبه جواد نكونام را خوانديد؟

- بله. چه‌طور مگه؟!

 

* ظاهراً منظور نكونام به شما بوده است؟

- من؟! (با تعجب)

 

* بله، ظاهراً در يك برنامه تلويزيوني گفته‌ايد‌ فكر نكونام به تعويض پيراهن با ليونل مسي پس از بازي با آرژانتين بود و همين حرف به كاپيتان تيم ملي برخورده؟!

- (با عصبانيت) آخر مگر من بچه‌ام كه اين حرف‌ها را بزنم؟ به نكونام هم مي‌گويم كه جوادجان! تو دوست قديمي و همبازي سابق من در پاس و تيم ملي هستي. به عنوان يك دوست هميشه حافظ منافع تو بودم و قوياً چنين حرفي را تكذيب مي‌كنم.

 

* پس شما چنين حرفي نزديد؟

- نه كه نزدم! البته همين جا اعلام مي‌كنم ايراداتي به جواد نكونام وارد است منتهاي مراتب ايرادات كاپيتان تيم ملي را من نبايد بگويم. خيلي‌ها بهتر از من مي‌توانند اين كار را انجام دهند و خيلي هم خوشحالم كه جواد با بازوبند تيم ملي در جام جهاني بازي كرد.

 

* نيما نكيسا هم اعتقاد دارد كساني بايد درباره نكونام حرف بزنند كه حداقل نصف افتخارات او را داشته باشند؟!

- نمي‌دانم اين حرف را روي چه حسابي زده است اما اگر منظورش به من بوده بايد بگويم با توجه به ورزش‌هاي مختلفي كه من انجام دادم و تحصيلات دانشگاهي و افتخارات باشگاهي و ملي‌ام سرجمع فكر نمي‌كنم نكونام يك سوم افتخارات مرا داشته باشد و اين را خطاب به خودش هم مي‌گويم. منتهاي مراتب همان‌طوركه اشاره كردم من چنين حرفي در هيچ برنامه تلويزيوني يا مصاحبه با خبرگزاري و روزنامه‌اي نزدم و اين صحبت‌ها كذب محض است. به نظرم يكسري اين وسط شيطنت كرده‌اند و مي‌خواهند بين ما دو نفر را خراب كنند و بايد حواس نكونام جمع‌تر از اين حرف‌ها باشد.

 

* بسيار خوب، در پايان حرف خاصي نداريد؟

- نه، فقط از قول من بنويسيد نيما نكيسا اگر حرفي بزند مطمئن باشيد نيم ساعت قبل روي آن فكر كرده است و الآن به آن ميزان از پختگي رسيده كه اظهارات بچه‌گانه نداشته باشد.

 

منبع:جام

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۰ ۱۲:۲۶ 0 0

    نیما نکیسا راست میگه دیگه اخه نکونام تورو خدا بازی بلده؟ تقصیر نکونام شده که بازی ها رو باختیم
                                

نظر شما