شناسهٔ خبر: 58444 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

از لژیونر شدن حاج صفی تا مذاکره در حد سلام و دعا با نکونام!

سپاهان مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد نقل و انتقالات این تیم برای لیگ آینده توضیح داد و گفت: در مورد احسان حاج صفی و لژیونر شدن او باید بگویم هنوز هیچ پیشنهاد رسمی نگرفته‌ایم، ضمن اینکه مذاکراتی هم با جواد نکونام داشته‌ایم اما در حد سلام و دعا.

به گزارش نماینده، مهرزاد خلیلیان پس از پایان نشست چهار ساعته مدیران لیگ برتری فوتبال با وزیر ورزش و جوانان که امروز شنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در مورد طولانی شدن این نشست به خبرنگاران گفت: این نخستین جلسه رسمی مدیران باشگاه‌های فوتبال با وزیر ورزش بود.

وی افزود: در این نشست باید مسائل نامفهوم از چالش‌های متعددی در زمینه نقش فدراسیون در فوتبال، نقش سازمان لیگ، آینده تیم ملی، نحوه برگزاری لیگ آینده و ... بررسی می‌شد و همین موضوع باعث طولانی شدن نشست شد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد سقف قرارداد بازیکنان فوتبال که یکی از محورهای اصلی بحث در نشست امروز بود خاطر نشان کرد: تلاش همه این است تا سقف قرارداد تعیین شده که بین ۱۵ تا ۱۸ میلیارد تومان است، رعایت شود.

وی اضافه کرد: البته در نشست امروز و در این رابطه مواردی مطرح شد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. مثلا قرارداد بازیکنانی که سال گذشته منعقد شد اما با توجه به افزایش ۲۰ درصدی به بالای یک میلیارد رسیده است. در همین زمینه راهکارهایی مطرح شد. وزیر ورزش هم راهکارهای حقوقی خود را ارائه کرد تا باشگاه‌ها با در نظر گرفتن مجموع آنها بتوانند این موضوع را حل کنند.

خلیلیان در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر مذاکره این باشگاه با جواد نکونام خاطرنشان کرد: با نکونام در حد سلام و دعا مذاکراتی داشتیم. به هر حال او بازیکنی است که هر باشگاهی خواستار به خدمت گرفتنش است چون تعیین کننده است به هر حال نکونام کاپیتان تیم ملی است اما تا به امروز با او به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده ایم.

وی همچنین در مورد وضعیت احسان حاج صفی و احتمال لژیونر شدن این بازیکن نیز اظهار کرد: این بازیکن جز بهترین‌هاست که در جام جهانی هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. طوریکه اگر تعویض نمی‌شد، قطعا مسی نمی‌توانست گلزنی کند. به هر حال با این بازیکن هم باید تعامل شود و او هم باید چنین تعاملی را با ما داشته باشد در کل هنوز هیچ پیشنهاد رسمی در مورد حاج صفی نگرفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه محرم نویدکیا قصد جراحی در آلمان را دارد و فردا برای دریافت ویزا اقدام می‌کند، در پایان اعلام کرد که چلنگر مترجم تیم سپاهان روز گذشته اعلام کرده که به خاطر بیماری نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما تمرینات تیم به مترجم نیاز ندارد و بنابراین تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم.

 

منبع: مهر

نظر شما