شناسهٔ خبر: 58341 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مذاکره استقلال با دروازه‌بان‌های غنا و بوسنی

استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال از عقد قرارداد با یکی از دو دروازه‌بان تیم‌های ملی غنا و بوسنی خبر داد.

به گزارش نماینده، بهرام افشارزاده در جمع خبرنگاران گفت: با دروازه‌بانهای تیم های ملی غنا و بوسنی در حال مذاکرات نهایی هستیم و نمونه قراردادهای پیشنهادی را برای آنها ارسال کردیم و قرار است که با یکی از این دو نفر به زودی قرارداد امضا کنیم. به گزارش فارس،

بهرام افشارزاده در حالی این صحبت را انجام داده که علی نظری جویباری روز چهارشنبه مدعی شده که حضور دروازه‌بان تیم ملی غنا در استقلال منتفی شده است.

بهرام افشارزاده درباره شرایط این باشگاه اظهار داشت: سعی کردیم در باشگاه استقلال بازیکنان سالاری را حاکم نکنیم. افرادی که مسئول هستند این اختیار را به آنها داده‌ایم که کارها را انجام دهند. نظری جویباری هر فردی که مورد استفاده است را مورد پیگیری قرار می‌دهد. ما افراد خوبی را جذب کرده‌ایم و در حال حاضر هم در این باشگاه آرامش حاکم است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی جذب کرده‌اید یا خیر، تاکید کرد: به جز افرادی که قبلا مذاکره کرده‌ایم صحبت جدیدی نداشتیم. فردا و پس‌فردا با گلر خارجی صحبت می‌کنیم تا به ایران بیاید. ما یک گزینه از غنا و یک گزینه از بوسنی مدنظر داریم که با آنها در چند روز آینده مذاکره خواهیم کرد. قراردادها برای هر دو بازیکن فرستاده شده و در چند روز آینده وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

مدیرعامل استقلال در مورد جاسم کرار گفت: او مشکلاتی دارد که قرار است آن را حل کنیم. با او صحبت کردیم. افشارزاده درباره رحمتی هم گفت: من که نباید با او تماس بگیرم. من با کدام بازیکن تماس گرفتم که رحمتی دومی باشد. او اگر دوست داشت بماند خودش یا مدیربرنامه هایش به باشگاه می آمدند. نظری جویباری قرار بود با او صحبت کند. باشگاه سرمربی و مدیر دارد. رحمتی کار قشنگی انجام نداد من حتی موقعی که کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نکرد به این موضوع اعتراض کردم.

وی درباره اینکه اسپانسر باشگاه قسط دوم را واریز کرده است، گفت: دو میلیاردی که قول داده بودند چهارشنبه واریز شد. قسط بعدی به مبلغ یک میلیارد تومان ۲۰ تیر قرار است واریز شود. آنها ۳ میلیارد هم در قسط اول به ما پرداخت کرده بودند.

افشارزاده در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه طبق ابلاغیه سازمان لیگ باید تمرینات در ماه رمضان زیر نور برگزار شود اما کمپ استقلال و زمین شماره ۲ آزادی این امکانات را ندارد، خاطرنشان کرد: بالاخره یک جایی تمرینات را برگزار می‌کنیم. افشارزاده همچنین درباره نتایج تیم ملی فوتبال عنوان کرد: تیم ملی خوب بود در سه بازی سه شیوه متفاوت داشت. در بازی آخر احساس کردم آنها خسته هستند. بنابراین بازی با آرژانتین را در مقابل بوسنی انجام ندادند.

 

منبع: فارس

نظر شما