شناسهٔ خبر: 58220 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ضعیف ترین عملکرد ایران در جام های جهانی !

جام جهانی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل بدترین عملکردش را در چهار دوره حضور در این بازی‌ها به ثبت رساند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس؛ تیم ملی فوتبال کشورمان با شکستی که مقابل بوسنی در آخرین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به دست آورد ضعیف‌ترین عملکردش را در تاریخ جام‌‌های جهانی ثبت کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ در حالی با یک امتیاز از این بازی‌ها حذف شد که دو گل زده در کارنامه‌مان به ثبت رسیده بود.

در جام جهانی ۱۹۹۸ بهترین عملکرد فوتبال کشورمان به وجود آمد و با برد مقابل آمریکا اولین و تنها برد تیم ملی در جام جهانی به دست آمد.

جام جهانی ۲۰۰۶ هم با اینکه یک امتیاز به دست آوردیم اما باز هم ۲ گل به حریفان‌مان زدیم تا حداقل دست خالی به کشور باز نگردیم اما در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم یک امتیازی شدیم و هم اینکه فقط یک گل زده در این بازی‌ها داشته باشیم تا بدترین عملکرد تاریخ فوتبال کشورمان در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی به دست بیاید.

همچنین باخت به بوسنی در حالی رقم خورد که پیش از این هرگز مقابل این تیم بازنده نبودیم که در برزیل هم این مهم به دست آمد! هرچند که یک‌بار پیش از این به این تیم باخته بودیم که آن بازی در فیفا به ثبت نرسیده چرا که تیم بوسنی تیمی منتخب از بازیکنان این تیم بود آن هم در حالی که هنوز این تیم در فیفا ثبت نشده بود.

البته اولین بازی تیم کشورمان مقابل بوسنی که در فیفا هم ثبت نشده با نتیجه ۳ بر یک بود و جالب اینجاست که در آخرین بازی هم با همین نتیجه مغلوب این تیم شدیم.

البته شاگردان کی‌روش این طلسم شکنی را در بازی با لبنان هم انجام داده بودند. آنجا که با این تیم در بیروت برای حضور در جام جهانی بازی کردیم و در حالی که تا به حال از این تیم حتی گل هم نخورده بودیم اما یک بر صفر باختیم تا هم از لبنان گل بخوریم و هم به این تیم ببازیم.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۵ ۱۱:۳۶محمد 0 0

    مطابق قوانین فیفا پیش از گل زده، تفاضل گل اهمیت دارد و به همین دلیل عملکرد ایران در 1978 و 2006 به وضوح ضعیف تر از 2014 بوده است. دلیل این تجاهل شما را نمیفهمم.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۰۹پیمان رجبی 0 0

    واقعاً ، تحلیل درستی بود ، از این همه طرفداری های بی مورد از تیم ملی تعجب می کنم، مشکل تیم ملی ما اینکه یه عده بازیکن بی استعداد از راه های مختلف به تیم راه پیدا می کنن، همیشه به دوستام میگم اگه مسی توی ایران به دنیا میومد یا خلیلی بازیکن نای دیگه ، اگه خلیلی تلاش می کردن یه کارگر ساده می شدن، مگه فکر می کنین کشور های دیگه بازیکنانشون رو از کجا میارن ، فرق اونا اینکه بازکیکنان با استعداد به تیماشون راه میدن ، وگرنه اونا از سیاره دیگه نیومدن، ولی هیچ کسی جرعت گفتنش رو توی تلوزیون نداره .....
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۰ ۰۳:۴۱Rend 0 1

    نمیدونم چرا بعضیا الکی از کی روش حمایت می کنن. خیلی عملکردش خوب بوده؟؟! بابا بندازینش بیرون تا بیشتر از این نچاپوندمون و فوتبالمونو خراب نکرده! 
                                

نظر شما