شناسهٔ خبر: 58211 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

آیا این همان ایرانی است که مقابل آرژانتین دیدیم؟!

جام جهانی وب سایت روزنامه ˈ A.S ˈ اسپانیا معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هرگز نتوانست نمایش ارائه شده برابر آرژانتین را در مسابقه مقابل بوسنی تکرار کند.

به گزارش نماینده، سایت وابسته به روزنامه ˈآ. اسˈ اسپانیا در گزارش خود از بازی دو تیم ایران و بوسنی نوشت: ایران با همان بازیکنانی وارد میدان شد که مقابل آرژانتین دیده شده بود و سیستم بازی آنها هم تغییر چندانی نداشت؛ اما بین بازی ایران مقابل بوسنی و بازی که از آنها مقابل آرژانتین دیدیم، کوچکترین وجه تشابهی دیده نمی شود.

در ادامه گزارش وقتی بوسنی دقایقی بعد از گل زده قوچان نژاد، گل شماره ۳ خود را ثبت می کند، گزارشگر می نویسد: آیا این همان ایرانی است که مقابل آرژانتین دیدیم؟

تیم ملی فوتبال ایران امشب (چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم بوسنی و هرزگوین شکست خورد و با قعرنشینی در گروه D از این رقابت ها حذف شد.

شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۶ خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز ۳۱ خرداد ماه در مصاف با تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه ۱+۹۰ «لیونل مسی» مغلوب شدند تا با یک امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.

نظر شما