شناسهٔ خبر: 58202 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

AFC: بوسنی برای ایران بزرگ بود

گزارش تصویری/ دیدار ایران - بوسنی پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به بررسی شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی و هرزگوین پرداخت.

به گزارش نماینده، سایت AFC در گزارشی در باره بازی ایران برابر بوسنی نوشت: بوسنی تیم قدرتمندی بود که موفق شد ایران را از پیش رو بردارد، البته ایرانی ها از سوی رضا قوچان نژاد به گل رسیدند که اولین گل این تیم در جام جهانی بیستم بود.

در این گزارش آمده است: ایرانیان امیدوار بودند با برتری در این دیدار و برتری آرژانتین برابر نیجریه به دور بعدی جام جهانی راه یابند اما این اتفاق برای ایران رخ نداد.

این گزارش افزوده است: بوسنی با بازیکنان بزرگ و با تجربه ای که داشت، حریف سختی برای ایران بود، به این ترتیب ایران نیز همراه استرالیا و ژاپن دیگر تیم های حذف شده آسیا در جام جهانی است.

کره جنوبی آخرین تیم آسیایی است که پنجشنبه شب دیدار می کند و این تیم نیز شانس خیلی کمی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی دارد.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین حضور خود در جام جهانی نیز نتوانست به هدف خود یعنی صعود از گروه دست یابد.

بازیکنان این تیم چند ماه دیگر باید در جام ملت های آسیا در استرالیا به میدان بروند، جامی که در آن ایران یکی از تیم های سرگروه است و تاکنون سه بار موفق به کسب آن شده است.

ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه ۳ بر یک برابر نیجریه شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی از بین برود.

 

نظر شما