شناسهٔ خبر: 58193 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تحلیل دیلی تلگراف از بازی ایران

جام جهانی سایت روزنامه «دیلی تلگراف» با تمجید از بازی بوسنی نوشت: ایران در نیمه‌های دوم جام جهانی ۲۰۱۴ تیم بهتری نشان داد.

به گزارش نماینده، در پی شکست ۳ بر یک ایران مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین که آخرین دیدار دو تیم از گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، سایت روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» نوشت: به احتمال فراوان این پیروزی تلخ بوسنی‌و‌هرزگوین مقابل ایرانِ واقعاً محدود، به غیر از بازیکنان این تیم در خاطر خیلی از فوتبالدوستان نخواهد ماند. بوسنی در این بازی چندین حمله درجه یک انجام داد و عادلانه است بگوییم که آنها بدشانس بودند که با اتفاقاتی که در دیدار دوم‌شان مقابل نیجریه رخ داد به دور دوم این مسابقات راه پیدا نکردند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران هم با دل و جان بازی کرد و تلاش کرد تا دروازه بوسنی را باز کند ولی در نهایت تنها یکبار موفق به این کار شد. در کل شاگردان کارلوس کی‌روش در این تورنمنت در نیمه‌ دوم بازی‌های خود تیم بهتری نشان دادند. به هر حال جدال این دو تیم در نهایت ثمری نداشت و آرژانتین با برتری ۳ بر ۲ مقابل نیجریه به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله بعد صعود کرد و عقاب‌ها هم به عنوان تیم دوم راهی دور یک‌هشتم نهایی شدند.

نظر شما