شناسهٔ خبر: 58183 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سوسیچ:

از سبک بازی ایران تعجب کردم

جام جهانی سرمربی سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی گفت: از سبک بازی ایران تعجب کردم چار که آنها به جای برد دنبال تساوی بودند.

به گزارش نماینده، سافت سوسیچ در نشست خبری بعد از برتری ۳ بر یک بوسنی برابر ایران گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. آنها مستحق برد بودند. ایران هم فرصت هایی برای برد داشت اما ما فرصت های بیشتری ایجاد کردیم و بهتر بازی کردیم‬. ‫


وی ادامه داد: ما بیشتر می خواستیم ببریم‬. ‫برای ایران متاسفم. اگر آنها می بردند شاید می توانستند صعود کنند اما ما می خواستیم با این گل ها با افتخار به کشورمان بازگردیم.

‫سوسیچ در پاسخ به این سوال که آیا این آخرین بازی‌اش در تیم ملی بوسنی بوده است، اظهار داشت: بله این آخرین بازی من بود. متاسفانه من دیگر سرمربی نیستم.  من الان حس آزادی دارم و این حس خوبی است. خودم می توانم آینده خودم را انتخاب کنم‬.

‫سرمربی تیم ملی بوسنی در خصوص اینکه آیا در کشور شما به این برد چه نگاهی دارند؟ عنوان کرد: این برد خیلی برای ما مهم بود. ما باید تصویر خوبی از خودمان نشان می‌دادیم تا با سربالا به خانه بازگردیم.

وی اظهار داشت: اگر شانس بیشتری داشتیم و فوتبال بهتری در بازی دوم بازی کرده بودیم و اگر داوران منصفانه تر عمل می‌کردند می‌توانستیم صعود کنیم. اکنون می دانم که حس بهتری داریم و حس تاسف ما کمتر است.

‫سوسیچ درباره اینکه آیا در اروپا هم با بوسنی نخواهید بود؟ گفت: نمی‌توانم امشب پاسخ دهم. گفته ام روزی از این تیم خواهم رفت اما هنوز صددرصد تصمیم نگرفته‌ام.‬

‫وی در پاسخ به این سوال که ایران دو بازی اول با سیستم دفاعی خوب نتیجه گرفت امروز چه برنامه ای برای باز کردن فاز دفاعی آن داشتید؟ گفت:  ایران تیم دفاعی بود. امشب هم این را دیدیم. این سبک بازی تیم ما نیست که دفاعی بازی کنیم. بازیکنان من چنین حوصله‌ای ندارند.

سرمربی بوسنی عنوان کرد: من از سبک بازی ایران تعجب کردم، آنها باید می‌بردند اما باز هم داشتند دفاع می‌کردند‬. ‫این به ضررشان شد و تصورم این بود که ایران به جای برد دنبال مساوی است. آنها شاید به این سبک عادت کرده‌اند و وقتی مدت طولانی این روش را بازی کنید دیگر نمی‌توانید هجومی باشید.

 

منبع: تسنیم

نظر شما