شناسهٔ خبر: 58175 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مظلومی:

شکست مقابل بوسنی از شایستگی های ایران کم نکرد

گزارش تصویری/ دیدار ایران - بوسنی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران و بازیکن سال های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بوسنی و هرزگوین از شایستگی های این تیم کم نکرد.

به گزارش نماینده، «پرویز مظلومی» چهارشنبه شب پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران از تیم بوسنی و هرزگوین و حذف از جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در بازی مقابل بوسنی و هرزگوین شرایط دیدار قبلی مقابل آرژانتین را نداشت اما در مجموع دیدارهای خود در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشت.

وی با بیان اینکه تیم بوسنی در جام جهانی برزیل عملکرد بسیار خوبی داشت، افزود: حق این تیم در دیدار مقابل نیجریه ضایع شد و باید در آن مسابقه نیز به برتری می رسید.

وی با قدردانی از تلاش های ملی پوشان کشورمان در جام جهانی برزیل ادامه داد: بازیکنان بوسنی و هرزگوین در دیدار مقابل ایران با دادن پاس های کوتاه به یکدیگر، ملی پوشان کشورمان را خسته کردند و با استفاده مناسب از ضدحملات به اهداف خود دست یافتند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ملی پوشان کشورمان در مصاف با بوسنی اشتباهات فردی زیادی داشتند و هر چند کی روش در نیمه دوم، ترکیب تیم ملی را هجومی کرد اما تیم حریف میانه میدان را در اختیار داشت و اکثر حملات خود را از سمت چپ دفاعی ایران انجام می داد.

مظلومی افزود: باز شدن دفاع ایران در زمان حمله، این فرصت را به بازیکنان بوسنی داد تا از روی ضد حمله به گل برسند اما باید واقع بین باشیم، چرا که توان تیم ما همین بود.

وی با اشاره به حذف تیم های بزرگ از جمله انگلیس، اسپانیا و ایتالیا در جام جهانی برزیل اظهار داشت: در این رقابت ها تیم های قاره آمریکا مانند کاستاریکا، شیلی و مکزیک موفق ظاهر شدند و دلیل آن حمایت هواداران پرشمار این تیم ها و شرایط آب و هوایی کشور برزیل بود.

مظلومی تصریح کرد: هر چند تیم آرژانتین با کسب سه پیروزی متوالی و ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شد اما با توجه به اینکه این تیم فقط بر خلاقیت فردی «لیونل مسی» استوار است، شانسی برای حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قائل نیستم.

تیم ملی فوتبال ایران امشب (چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم بوسنی و هرزگوین شکست خورد و با قعرنشینی در گروه D از این رقابت ها حذف شد.

شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۶ خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز ۳۱ خرداد ماه در مصاف با تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه ۱+۹۰ «لیونل مسی» مغلوب شدند تا با یک امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.

 

منبع: ایرنا

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۴ ۲۳:۴۲احمد 0 0

    این شایستگی های تیم ملی چیه که هیچ وقت ازش کم نمیشه؟
    باخت مقابل ضعیف ترین تیم جام جهانی؟
    چهارم شدن در چهارتا؟
    پسرفت در طول چهاردوره حضور در جام جهانی؟
                                

نظر شما