شناسهٔ خبر: 58146 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

عنایتی:

باید از ضعف خط دفاعی بوسنی استفاده کنیم

عنایتی مهاجم تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه تیم ملی کار دشواری را مقابل بوسنی در پیش دارد گفت: مطمئناً کی‌روش تدابیر ویژه‌ای را برای شکست این تیم اندیشیده است.

به گزارش نماینده، عنایتی درباره بازی امشب تیم ملی مقابل بوسنی در جام جهانی برزیل اظهار کرد: تیم میلی در دو بازی گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و به‌خوبی توانسته از حیثیت فوتبال ایران در جام جهانی دفاع کند. تفاوت بازی امشب با دو بازی گذشته این است که باید حتماً پیروز میدان شویم و باید برای امید به صعود سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: تیم ایران در بازی مقابل آرژانتین و نیجریه عملکرد بسیار خوبی در دفاع و ضدحمله داشت اما امشب مطمئناً شاهد چهره جدید از تیم ملی و هجوم به سمت دروازه بوسنی برای کسب سه امتیاز خواهیم بود. مطمئناً کی‌روش تدابیر ویژه‌ای را برای رسیدن به پیروزی اندیشیده است و می‌توان به برد ایران مقابل بوسنی امیدوار بود.
وی خاطرنشان کرد: بوسنی در بازی امشب چیزی برای از دست دادن ندارد و همین موضوع کار را برای ایران سخت‌تر می‌کند. البته ما از لحاظ آمار بازی‌هایمان مقابل بوسنی وضعیت خوبی داریم و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. بوسنی در خط حمله بسیار خطرناک اما در خط دفاعی دچار ضعف‌هایی است که بازیکنانمان می‌تونند از این ضعف نهایت استفاده را ببرند.
عنایتی با ابراز امیدواری برای صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی گفت: با نمایشی که از بازیکنان تیم ملی مخصوصاً در دیدار مقابل آرژانتین دیدیم پیروزی مقابل بوسنی و صعود به مرحله بعد دور از دسترس نیست.

 

منبع: ایسنا
 

نظر شما