شناسهٔ خبر: 58107 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رضایی: نباید در مورد عملکرد منصوریان زود قضاوت کنیم

به دلیل یکسری مسائل از تیم سابقم جدا شدم .../ از آمدن علی کریمی بی‌خبرم

رضایی مهاجم جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای انتخاب تیم همه چیز پول نیست و من واقعاً قصد داشتم در فولاد بمانم. وقتی با مسئولان این باشگاه مذاکره کردم هدفی جز تمدید قرارداد نداشتم اما متأسفانه شرایطی طوری بود که راهی جز جدایی نداشتم.

به گزارش نماینده، غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه گفته است از نفت تهران نسبت به فولاد پول کمتری گرفته است، گفت: بله این موضوع واقعیت دارد. من به دلیل یکسری مسائلی که دوست ندارم در موردش صحبت کنم از فولاد جدا شدم. برای انتخاب تیم همه چیز پول نیست و من واقعاً قصد داشتم در فولاد بمانم. وقتی با مسئولان این باشگاه مذاکره کردم هدفی جز تمدید قرارداد نداشتم اما متأسفانه شرایطی طوری بود که راهی جز جدایی نداشتم.

وی در خصوص شایعه حضور علی کریمی در نفت ادامه داد: من از خبر آمدن کریمی به نفت بی‌اطلاع هستم و این را از شما می‌‌شنوم. البته خیلی خوب خواهد شد که اگر چنین بازیکنی به نفت بیاید. این تیم پارسال عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در فصل جدید هم نتایج سال گذشته را تکرار کرده و در کورس قهرمانی قرار داشته باشد. من هم دوست دارم به نفت کمک کنم و امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به افرادی که نسبت به نتیجه گرفتن علیرضا منصوریان در این تیم تردید دارند، گفت: نباید در مورد عملکرد منصوریان تردیدی داشته باشیم یا بخواهیم در این خصوص زود قضاوت کنیم. باشگاه نفت همیشه از مربیانش حمایت کرده که این یک نکته مهم است. امیدوارم تیم ما در فصل جدید نتایج خوبی بگیرد و همه بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا به همراه کادر فنی، نتایج خوبی را برای نفت رقم بزنیم.

نظر شما