شناسهٔ خبر: 57834 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آقای خاص از مولر گفت

جام جهانی ˈخوزه مورینیوˈ با تعریف و تمجیدهایی که از توماس مولر گلزن تیم ملی آلمان می شود، موافق نیست و می گوید: او هنوز امتحانش را پس نداده است.

به گزارش نماینده، به نقل از سایت فیفا، مولر بهترین گلزن جام جهانی فیفا در مسابقات چهار سال پیش، در جدول این دوره از رقابت ها نیز بعد از تنها یک بازی تیمش، در صدر جدول قرار دارد، اما این مسأله مربی تیم چلسی را تحت تاثیر قرار نداده است.
مورینیو در این خصوص گفت: باید عملکرد مولر را مقابل یک دفاع مقاوم ببینم. در جریان دیدار آلمان مقابل پرتغال، دفاع تیم پرتغال خیلی ضعیف بود. تیم های بسیاری در این دوره جام جهانی هستند که خیلی بهتر دفاع می کنند و محکم تر و سازمان یافته تر هستند. 
سرمربی چلسی با وجود این از برخی لحاظ مولر بازیکن خط میانی و مهاجم بایرن مونیخ که فصل قبل ۱۳ گل در بوندسلیگا به ثمر رساند را مورد تحسین قرار داد و گفت: مولر فوق العاده پویا است و غریزه منحصر به فردی برای گلزنی دارد. اما هنوز هم فکر می کنم که تیم آلمان حتی با مولر یک مهاجم واقعی ندارد.
تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق شد تیم پرتغال را با هت تریک مولر، با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

نظر شما