شناسهٔ خبر: 57831 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

خواسته جو هارت از فدراسیون فوتبال انگلیس

جوهارت سنگربان تیم ملی فوتبال انگلیس دوست دارد روی هاجسون در راس این تیم بماند. او می‌گوید از این‌ که شاگرد هاجسون است احساس افتخار می‌کند.

به گزارش نماینده ،انگلیسی‌ها امید زیادی به درخشش تیم‌شان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشتند اما شاگردان روی هاجسون در هر دو دیدار خود برابر اروگوئه و ایتالیا تن به شکست دادند تا وداعی زودهنگام با جام‌جهانی داشته باشند. 

انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال انگلیس پس از این ناکامی به همکاری خود با هاجسون باتجربه پایان دهد و سرمربی جدید را به عنوان جانشین او انتخاب کند اما انگلیسی‌ها از عملکرد سرمربی خود راضی هستند و می‌خواهند با او ادامه همکاری دهند. 

جو هارت، سنگربان تیم ملی فوتبال انگلیس هم دوست دارد که هاجسون در این تیم بماند. او گفت: من خودم با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که دوست دارم هاجسون در تیم بماند. باید اعتراف کنم که از این که شاگرد او هستم افتخار می‌کنم. هاجسون مربی بزرگ و شخصیتی است که می‌تواند انگیزه و شور و هیجان را در بازیکنان به وجود آورد. از او چیزهای زیادی یاد گرفته و امیدوارم که قراردادش را تمدید کند.

او ادامه داد: متاسفانه در برزیل بدشانس بودیم. درست است که در هر دو دیدار خود تن به شکست دادیم اما عملکرد خوبی داشتیم و حداقل می‌توانستیم به تساوی برسیم. به نظر من عملکرد رضایت‌بخشی در جام‌جهانی برزیل داشتیم و اگر بدشانسی نبود می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

البته گری دایک، رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس هم پیش از این در گفت‌وگویی که با شبکه اسکای اسپورت داشت، از ماندن هاجسون در این تیم تا سال ۲۰۱۶ خبر داد و گفت: هاجسون از حمایت فدراسیون فوتبال برخوردار است و نمی‌خواهیم پس از ناکامی در برزیل او را از کار برکنار کنیم. او تا پایان قراردادش یعنی تا سال ۲۰۱۶ به کار در تیم ملی انگلیس ادامه خواهد داد؛ هر چند ما در هر دو بازی خود در جام‌جهانی متحمل شکست شده و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم. از هاجسون می‌خواهیم که به کار خود ادامه دهد؛ چرا که تیم او در برزیل نمایش خوبی داشت و با وجود شکست برابر حریفان سربلند از میدان خارج شد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما