شناسهٔ خبر: 57685 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فومنی خبر داد

آغاز فعالیت حزب مردمی اصلاحات برای انتخابات مجلس آینده/ تصمیم‌گیری برای ارائه لیست واحد جبهه اصلاح‌طلبان

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه فعالیت‌هایی را برای انتخابات مجلس آغاز کرده‌ایم، گفت: از سوی احزاب دیگر تقاضاهایی برای ارائه لیست واحد جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس انجام شده است که در حال تصمیم‌گیری درباره آن هستیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدزارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات  با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی این حزب در روز یک‌شنبه (۱ تیرماه) برگزار می‌شود، گفت: در این نشست پیرامون جزئیات برگزاری نشستی با حضور مسئولان، دبیران استانی و کمیته‌های حزب، برنامه‌های این حزب در ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس آینده صحبت خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح دفتر حزب مردمی اصلاحات در استان مازندران خاطرنشان کرد: همانگونه که اخیرا اولین دفتر خود را در استان مازندران افتتاح کردیم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا دفترهای دیگری را در تمام استان‌های کشور افتتاح کنیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از تصمیم‌گیری حزب متبوعش درباره تقاضای احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست جبهه واحد اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد و تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره این موضوع و همچنین بررسی مسائل سیاسی روز اعم از سیاست داخلی و خارجی و اوضاع بین‌المللی کشورهای همسایه نظیر عراق از جمله موضوعاتی خواهد بود که در حال تصمیم‌گیری درباره آن هستیم و در این جلسه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فومنی با اشاره به ارائه بسته پیشنهادی حزب متبوعش درباره متن قانون فعالیت احزاب تصریح کرد: در این زمینه از جمله گروه‌هایی بودیم که به صورت پیشرو عمل کردیم و معتقدیم که مشکل احزاب در جامعه فقدان کارکرد حزبی است لذا بسته پیشنهادی را در این زمینه آماده کرده‌ایم که در صورت تصویب آن در جلسه آتی شورای مرکزی، جزئیاتش را به مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور ارائه خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما