شناسهٔ خبر: 57566 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

صدیقه شاکری :

پیاده‌نظام‌ فتنه را مجازات کردند پس جرم سواره‌نظام چه می‌شود؟

گناه نابخشودنی عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم همچنان که پیاده‌نظام‌های فتنه را مجازات کردند به جرم سواره نظام فتنه نیز رسیدگی کنند تا امروز فتنه‌گران به امت حزب‌اللهی و نظام جمهوری اسلامی پوزخند نزنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس صدیقه شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  با اشاره به پنجمین سالگرد فتنه ۸۸، اظهار داشت: خاطره تلخ فتنه هیچ‌وقت در ذهن امت حزب‌اللهی نمی‌خشکد و فتنه‌گران بدانند که اشد مجازات برای فتنه‌گران مطالبه ما است.

وی افزود: ما از دستگاه قضایی و مجریان قانون انتظار داریم همچنان که پیاده‌نظام‌های فتنه را مجازات کردند به جرم سواره نظام فتنه نیز رسیدگی کنند تا امروز فتنه‌گران «دست از پا درازتر» به امت حزب‌اللهی و نظام جمهوری اسلامی پوزخند نزنند.

شاکری با بیان اینکه کوتاه نیامدن از قانون وظیفه مردم و مسئولان است، گفت: اگر در اجرای قانون تخلف، تسامح و کوتاهی صورت بگیرد خیانت است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز شنیده می‌شود که فتنه‌گران می گویند از تکرار فتنه خسته نمی‌شوید؟ خیر ما هیچ وقت از از تکرار مصادیقی که قرآن کریم به آن اشاره کرده ‌است خسته نمی‌شویم. تا پای جان با هر فتنه‌ای مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به باور‌ها، مقدسات، ارزش‌ها و حتی به رهبری و امام امت نیز جسارت و اهانت کردند حال اگر باز با همه این کارها در راس برخی ادارات و دستگاه‌ها قرار گرفتند بدانند هیچ چیز از ذهن ما پاک نشده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال ۸۸ و در ۹ دی حمایت خود را از رهبری معظم به نمایش گذاشت و اگر باز هم لازم باشد برای حمایت به صحنه خواهیم آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما