شناسهٔ خبر: 57523 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه جامعه روحانیت به احترام آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار نمی‌شود

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت شب گذشته برگزار نشد، گفت: با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی جلسه به احترام ایشان تشکیل نشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز ، با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت شب گذشته برگزار نشد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی این جلسه به احترام ایشان تشکیل نشد.

ابراهیمی درباره اینکه در صورت استمرار این وضعیت، برنامه جامعه روحانیت چیست، تصریح کرد: اعضا تصمیم خواهند گرفت، البته از دفتر ایشان باید برای جلسه دعوت صورت می‌گرفت که این دعوت انجام نشد از این رو اعضا باید بنشینند همفکری کنند و هنوز این همفکری صورت نگرفته است.

همچنین حجت‌الاسلام شجونی نیز در این زمینه به فارس گفت: وقتی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیست جلسه تشکیل نمی‌شود،‌ البته معاون سیاسی جامعه روحانیت نیز آقای پور محمدی است که از ایشان نیز خبری نیست و در وزارت دادگستری مشغول است.

وی با بیان اینکه «همه اعضا بهت‌زده‌‌اند و منتظرند ببینند چه می‌شود»، درباره اینکه آیا تشکیل جلسات به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی بستگی دارد، تاکید کرد: بله تقریبا همین است.

نظر شما