شناسهٔ خبر: 57085 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار نقدی در گردهمایی حلقه‌های صالحین:

برخی افراد در مناصب بالای انقلاب منحرف شدند/ پُلی از شرق آسیا به بیت‌المقدس در حال شکل‌گیری است

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سربازی امام زمان(عج) به ثبت‌نام نیست، یادآور شد: بودند بسیاری از افراد که در همین انقلاب نقش‌آفرینی کردند و به مناصب بالا هم رسیدند، اما بعد منحرف شدند.

به گزارش نماینده، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در گردهمایی نخبگان فرهنگی صالحین بسیج، طی سخنانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب این مجموعه تربیتی (صالحین) را در دنیا بی‌نظیر خواندند، گفت: امروز یکی از دلایل تاخیر در ظهور امام زمان(عج)، نداشتن سرباز و فرماندهان کافی برای پایداری در راه چنین امامی است.

نقدی با تاکید بر اینکه سربازی امام زمان(عج) به ثبت نام نیست، یادآور شد: بودند بسیاری از افراد که در همین انقلاب نقش‌آفرینی کردند و به مناصب بالا هم رسیدند، اما بعدا منحرف شدند.

وی با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج) نیازمند خودسازی و تهذیب نفس است، ادامه داد: امروز در عرصه جنگ نرم، دشمن از هر سو به ملت ما هجوم آورده چون می‌داند که در میدان رزم، توان مقابله با ما را ندارد. آنها امروز قدرت هم مسلکان ما در فلسطین، سوریه و لبنان را تحربه کردند اما به دلیل عقب افتادگی رهبران آمریکا، این تجربه را در عراق دنبال می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آنان روزی به ایران حمله کردند اما در نتیجه این حمله، سپاه و بسیج قدرتمند شکل گرفت، به لبنان حمله کردند اما یک گروه چریکی مومن تشکیل شد که امروز یکی از قدرتهای منطقه است، به فلسطین حمله کردند، مقاومت مقتدر بوجود آمد و به سوریه هجوم بردند، بسیج مقتدر مردمی شکل گرفت حالا در عراق هم نیروی عظیم مردم به صحنه آمده و ان شاءالله بزودی پلی از شرق آسیا به بیت المقدس شکل خواهد گرفت و خود دشمنان این زنجیره را کامل می‌کنند.

نظر شما