شناسهٔ خبر: 56536 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد ندیمی از تاخیر هیئت رئیسه در ارجاع تحقیق و تفحص از بانک‌ها

آقایان امامزاده! تحقیق و تفحص از بانک‌ها را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک‌ها تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده اما هیئت رئیسه آن را هنوز به کمیسیون مربوطه ارجاع نکرده است.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی صبح امروز پارلمان در تذکری خطاب به هیئت رئیسه اظهار داشت: آن دسته از امور نظارتی که نمایندگان از طریق سؤال،‌ تذکر، تحقیق و تفحص و استیضاح مطرح می‌کنند در بعد اداری مورد عنایت قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به گزارش امروز معاونت نظارت مجلس افزود: گزارشی که صبح امروز از عملکرد نظارتی مجلس ارائه شد، بیشتر به نظر می‌رسد که بعد اداری داشت، چراکه یک ماه و نیم است که طرح تحقیق و تفحص از بانک‌ها و بدبختی‌هایی که مردم در این زمینه می‌کشند را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردیم، اما این تحقیق و تفحص هنوز به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.

نماینده مردم لاهیجان خطاب خطاب به اعضای هیئت رئیسه مجلس گفت: شما امامزادگان ما هستید؛ آقایان امامزاده! تحقیق و تفحص از بانک‌ها را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهید.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس با وارد ندانستن تذکر ندیمی گفت: صحبت های شما کاملا صحیح است، اما خارج از دستور بوده و باید به وقت خود بیان شود.

نظر شما