شناسهٔ خبر: 56511 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نکونام در آستانه بازگشت به استقلال

نکونام درحالیکه قرار است ظهر امروز نام بازیکنان جدید باشگاه استقلال توسط مدیرعامل آن اعلام شود، بحث حضور نام جواد نکونام در بین این نفرات مطرح شده است.

به گزارش نماینده، باشگاه استقلال که بعد از مشخص شدن وضعیت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود با بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی وارد مذاکره شده بود، سرانجام موفق شد با سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی به توافق برسد تا عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات استارت بخورد.

در این زمینه مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با سایر گزینه‌ها هم ادامه دارد و حتی بحث گفتگوی پدر جواد نکونام با امیر قلعه‌نویی در خصوص بازگشت دوباره نکونام نیز مطرح شده است.

البته قرار است ظهر امروز سه‌شنبه بهرام افشازاده اسامی بازیکنان جدید استقلال را اعلام کند که در صورت توافق نهایی، ممکن است نام نکونام نفر ششم این فهرست باشد.

جواد نکونام در فصل دوازدهم به تیم استقلال پیوست ولی اواسط لیگ سیزدهم بود که به خاطر مسائلی که دلیل آن هیچ وقت عنوان نشد، عطای حضور در استقلال را به لقایش بخشید و با قراردادی چند ماهه به تیم الکویت کویت پیوست.

 

منبع: مهر

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷مصطفی 0 0

    هرچند از سال گذشته دل خوشی از اقا جواد نداریم ولی هرچه باشه یک استقلالی با شخصیت هست واز نظر فنی کاملا به درد استقلال میخوره به شرطی که حاشیه های سال قبل رو نداشته باشه
                                

نظر شما