شناسهٔ خبر: 56509 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بسیج دانشجویی 133 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان فارس خطاب به آملی لاریجانی:

چرا بدهکاران، فتنه‌گران، مسئولین متخلف، آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها، محاکمه نمی‌شوند

آملی لاریجانی بسیج دانشجویی 133 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان فارس، اعلام کرد: چرا بدهکاران صدها میلیاردی، فتنه‌گران، مسئولین متخلف، آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها، در مقابل افکار عمومی محاکمه نمی‌شوند؟

به گزارش نماینده به نقل از فارس، بسیج دانشجویی ۱۳۳ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان فارس، در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: چرا کسانی که بدهی‌های صدها میلیاردی دارند، یا فتنه‌گرانی که ماه‌ها منافع ملت را هیزم آتش فتنه کردند و حتی مسئولین متخلف، آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها، که برخی از ایشان سال‌ها از تشکیل پرونده شان می‌گذرد، در مقابل افکار عمومی محاکمه نمی‌شوند؟

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

شما به عنوان ریاست دستگاه قضا، نیک می‌دانید که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی هر لحظه سعی در ایجاد چالش جدید و مانع تراشی در راه ایران اسلامی دارند.

حال با این تفاسیر می‌شود توقع داشت که اقشار مختلف مردم در امورات کشور اظهار نظر نکنند؟! و دل نگرانی نسبت به مهم‌ترین مسائل جاری کشوری نداشته باشند؟! مگر می‌شود همچون کبک سر زیر برف کرد؟! اگر کسی نتواند عملکرد مسئولین را نقد کند پس تکلیف اصل ۸ قانون اساسی و همچنین جمهوریت نظام چه می‌شود؟!

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

چرا کسانی که بدهی‌های صدها میلیاردی دارند، یا فتنه‌گرانی که ماه‌ها منافع ملت را هیزم آتش فتنه کردند و حتی مسئولین متخلف، آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها، که برخی از ایشان سال‌ها از تشکیل پرونده شان می‌گذرد، در مقابل افکار عمومی محاکمه نمی‌شوند؟ چرا جز انباشته شدن خاک بر کاغذهای قطور تخلفات و خیانت‌هایشان چیزی عاید نشده‌است؟! آیا این درست است که دستگاه قضا آفتابه دزدها را به سرعت محاکمه و حکم صادر کند ( که این نیز به حق است) ولی در رابطه با دانه درشت‌ها، به بهانه پیچیدگی پرونده، بعضا مدت‌ها بگذرد و هیچ خبری از برخورد نباشد؟ آیا اینچنین مسائلی باعث ناامیدی مردم از اجرای عدالت در جامعه نمی‌شود؟ البته از برخورد با کسانی که در پرونده فساد بزرگ مالی نقش آفرینی کردند و همچنین از مواضع به حق مسئولین آن قوه محترم در رابطه با فتنه و دیگر مواردی که قوه قضائیه خوش درخشیده و موجب شادی دل مستضعفین و دلدادگان به نظام اسلامی شده باید تشکر کرد، اما فاصله تا برآورده شدن خواست رهبرعظیم الشان و ملت شریف ایران بسیار است.

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

اجازه ندهید حق کسانی که هیچ پشتوانه‌ای جز خدای متعال و هیچ دلخوشی جز پیروی از اهداف امام بزرگوار(ره) و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ندارند، پایمال شود و این حرکت تبدیل شود به حقی برای ذی نفوذان، برای بستن دهان دلسپردگان به اهداف والای انقلاب اسلامی.»

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۳۲۰۰۰۰۴۰۰#sthash.Y۹Zjb۲Q۲.dpuf

نظر شما