شناسهٔ خبر: 56506 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کریمی قدوسی در نطق میان دستور:

حرکت در میان حق و باطل زمینه‌ساز ایجاد عده و عُده برای فتنه‌ آینده می‌شود

کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتدال حرکت در وسط میدان حق است نه حرکت بین حق و باطل که اگر اینگونه باشد زمینه‌ساز ایجاد عده و عُده برای فتنه آینده می‌شود.

به  گزارش نماینده به نقل از فارس، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: امروز شعار اعتدال و مذاکره اگر با دست‌آموزی و عبرت‌گیری در سیرت‌افزایی و اطاعت از ولی امر مسلمین مدیریت نشود، که الحمدالله شده است، می‌تواند علت اصلی شکست انقلاب و جبهه مقاومت فاتح در برابر نظام سلطه شود.

وی با مقایسه دوران رهبری رهبر معظم انقلاب و دوران زعامت امام علی(ع) افزود: در مقابل امیرالمومنین سابقه‌دارانی از اسلام صف کشیدند و در دوران مقام معظم رهبری طبق گزارش کمیسیون اصل ۹۰ و مشاهدات مردم در فتنه ۸۸ سابقه‌دارانی از انقلاب اسلامی همچون هاشمی، موسوی، کروبی و خاتمی مقابل نظام صف‌ کشیدند.

عضو کمیسیون سیاست امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در آن زمان زیر پرچم امیرالمومنین (ع) ماندن، سخت‌تر از پرچم پیامبر (ص) بود و در این زمان نیز زیر پرچم مقام معظم رهبری ماندن سخت‌تر از پرچم امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: در آن زمان دست امام (ره) ۲۵ سال بسته بود و در این زمان نیز مقام معظم رهبری ۲۵ سال مظلوم بوده، آن هم نه در بین مردم و جوانان، بلکه در جمع تعدادی از خواص و مقامات.

کریمی ‌قدوسی تصریح کرد: در دوران امیرالمومنین (ع) بعضی از خواص طرفدار حق، خیانت کردند و برای بعضی امر مشتبه شده بود و بعد مابقی جامعه به دنبال آنها به راه افتادند و در دوران مقام معظم رهبری نیز بعضی از خواص با سکوت خود و بعضی نیز با همراهی خود، به فتنه کمک کردند، ولی مردم و جوانان به عهد با ولایت وفادار ماندند.

وی ادامه داد: اعتدال حرکت در مرز بین حق و باطل نیست، اعتدال حرکت در وسط میدان حق است، حرکت در مرز بین حق و باطل به نفع باطل تمام می‌شود و برای جبهه حق مسائل فرعی ایجاد می‌کند و زمینه‌ساز ایجاد عده و عُده برای فتنه آینده می‌شود.

نظر شما