شناسهٔ خبر: 56426 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تمجید کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس از وین رونی

رونی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: رونی همیشه در نقش یک گلزن ظاهر نشده بلکه بارها پاس گل‌های عالی او باعث شده تا سایر بازیکنان بتوانند به خوبی دروازه حریفان را باز کنند.

به گزارش نماینده، تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ترکیبی کاملاً جوان حضور خواهد یافت. این کار روی هاجسون هم انتقادات زیادی به همراه داشته و هم با حمایت بسیاری از ستارگان سابق فوتبال ملی این کشور همراه بوده است.

دیوید بکام که سابقه همراهی تیم ملی انگلیس در جام جهانی را دارد یکی از طرفداران روی هاجسون در دعوت بازیکنان جوانی چون رحیم استرلینگ، آدام لانانا، لوک شاوو و ... به اردوی سه شیر است.

کاپیتان پیشین انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت در این خصوص اظهار داشت: از اینکه می‌بینم تیم انگلیس در برزیل جوان است، خوشحالم. هنوز نمی‌شود در ارتباط با موفقیت یا عدم موفقیت این تیم اظهارنظری کرد اما کاملاً مطمئنم که نیروی جوانی همیشه جواب می‌دهد.

بکام همچنین با تمجید از وین رونی، مهاجم اول انگلیس گفت: همیشه پشتیبان رونی هستم. او بازیکنی بااستعداد و فوق‌العاده است و همیشه به درد انگلیس می‌خورد. اعتمادبه‌نفس خوب او هم می‌تواند به سود بازیکنان جوان باشد و هم به موفقیت انگلیس در جام جهانی کمک کند. رونی همیشه در نقش یک گلزن ظاهر نشده بلکه بارها پاس گل‌های عالی او باعث شده تا سایر بازیکنان بتوانند به خوبی دروازه حریفان را باز کنند.

نظر شما