شناسهٔ خبر: 56414 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ستاری پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی:

آیت الله مهدوی کنی ستون حوزه علوم انسانی است

ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ویژگی‌های بارز رئیس مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: آیت الله مهدوی کنی به عنوان یک ستون در حوزه علوم انسانی شناخته می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز پس از عیادت از آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ظاهرا روند درمانی ایشان رو به بهبودی است گفت: امیدواریم هرچه زودتر خطر رفع شود.

وی ادامه داد: ایشان برای ما که با مراکز دانشگاهی، پارک‌های علمی و فناوری سروکار داریم مورد توجه است. ضمن اینکه آیت الله مهدوی کنی ریاست دانشگاه امام صادق (ع) را برعهده دارند و از پژوهشگران زبده کشور در عرصه فعالیت خود شناخته می‌شوند و همین وجهه، موجب علاقه قشر دانشگاهی به ایشان شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص ولایت مداری آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: باید بر روی ویژگی‌هایی پیرامون آیت الله مهدوی کنی تأکید و صحبت کنیم که کمتر به آن پرداخته شده است و فکر می‌کنم بخشی که درباره آن زیاد صحبت نشده وجهه دانشگاهی ایشان است که باید بر روی آن تأکید شود. آن هم به عنوان رئیس دانشگاهی که یکی از مهمترین مراکز علمی در حوزه علوم انسانی است. حوزه‌ای که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و آیت الله مهدوی کنی به عنوان یک ستون در حوزه علوم انسانی شناخته می شود.

نظر شما