شناسهٔ خبر: 56209 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نمایندگان پارلمان‌ کشورهای آمریکای جنوبی در حرم حضرت معصومه(س)+عکس

جمعی از نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف آمریکای جنوبی که میهمان وزارت امور خارجه کشور بودند، در حرم بانوی کرامت حضور یافتند.

به گزارش نماینده، این میهمانان که نمایندگان پارلمان از کشورهایی چون آرژانتین، برزیل، بولیوی،‌ اکوادور، اروگوئه،‌ پاراگوئه، کلمبیا و ونزوئلا بودند، با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، از بخش‌های مختلف آن دیدن کردند.

پارلمان

 

 

این تیم از نمایندگان پارلمان کشورهای امریکای جنوبی در ادامه دیدار خود از حرم مطهر، بر مزار آیت‌الله العظمی بروجردی حضور یافتند و به مقام ایشان ادای احترام کردند.

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم (س) از ۱۷ الی ۲۳ خردادماه جاری اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، همتیان، جلالی،‌ محدثی،‌ محمدی و یوسفیان به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی زائران بانوی کرامت هستند.

بر اساس این گزارش این هفته، آيت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری،‌ مؤمنی، رفیعی و قرائتی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه بیستم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۲۲خرداد،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۲:۳۰ روز پنجشنبه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و مداحی حاج رضا ولی زاده قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۲۳/۳/۹۳، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صبوحی و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی و بیان احکام و احادیث توسط حجج اسلام والمسلمین فؤادیان، حائری پور، کفیل و پورسید آقایی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

 

منبع: مهر

نظر شما