شناسهٔ خبر: 56085 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت‌الاسلام تقوی در جمع خبرنگاران:

شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول همگان است

تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول همگان است. ایشان در حوزه دانشگاهی هزاران نیرو را تربیت کرده‌اند و در دانشگاه امام صادق(ع) به امور تربیتی توجه زیادی داشته‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه در حاشیه عیادت خود از آیت‌الله مهدوی کنی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی هنوز وضعیت ثابتی دارند و باید برای سلامتی ایشان دعا کرد، گفت: ایشان مورد قبول و ستایش همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی بودند.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی در حوزه‌های علمیه انسانی تأثیرگذار و به‌نوعی شیخ‌العلمای تهران بودند، شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول همگان است. ایشان در حوزه دانشگاهی هزاران نیرو را تربیت کرده‌اند و  در دانشگاه امام صادق(ع) به امور تربیتی توجه زیادی داشته‌اند و سعی می‌کرد جوانان را با اخلاق انسانی و اسلامی انس دهد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه  آیت‌الله مهدوی هم شخصیتی سنتی و هم انسانی روشنفکر بود، تصریح کرد:  من به شیوه اداره ایشان در جلسات توجه داشتم و با چیره‌دستی این کار را می‌کرد.

تقوی با اشاره به علاقه آیت‌الله مهدوی کنی به رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی به رهبری بسیار علاقه‌مند بود و وقتی به نظر رهبری می‌رسید تسلیم محض بود و در برخی مسائل فقهی معتقد بود باید نظر رهبری را نیز داشته باشیم.

نظر شما