شناسهٔ خبر: 56034 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ابوترابي فرد:

آیت الله مهدوی کنی با این که حال مساعدی نداشتند ولی تکریم امام را وظیفه می دانستند

نايب رئيس مجلس گفت: در فهم مراتب اعتقاد و ايمان ايشان همين کافيست که روز سه شنبه که بنده خدمتشان بودم، ايشان فرمودند شرايط قلبي من مطلوب نيست ولي من تجليل از امام را وظيفه مي‌دانم.

به گزارش نماینده به نقل از نسیم حجت الاسلام ابوترابي فرد پس از عيادت از آیت الله مهدوی کنی و اطلاع از آخرين وضعيت وي در جمع خبرنگاران با اشاراه به اينکه شرايط جسمي ايشان با تلاش موفق تيم پزشکي تثبيت شده و اين يک نکته اميدوار کننده است بيان داشت: اميدواريم وضعيت ايشان تدريجا در شرايط بهتري قرار گيرد و با دعاي مردم و قرائت سوره حمد وضعيت اين ستون قدرتمند انقلاب و اسلام بهبود پيدا بکنند.

نايب رئيس مجلس ادامه داد: ايشان يکي از علماي هوشمند هستند که با همه توان در عرصه فعاليت هاي سياسي حضور داشتند و از جهره‌هاي نام آوري بودند که با اعتقاد به امام در صحنه انقلاب حضور جدي داشته باشند.
ابوترابي تاکيد کرد: شايد در فهم مراتب اعتقاد و ايمان آقاي مهدوي کني همين کافي است که ديروز نزديکان ايشان توصيه داشتند که حال شما مقتضي نيست که در مراسم سالگرد امام شرکت کنيد و بنده هم روز سه شنبه که خدمت ايشان بودم، به بنده فرمودند شرايط قلبي من مطلوب نيست ولي من تجليل از امام را وظيفه ميدانم و نمي‌توام در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت نکنم. ايشان بعد از فوت امام به عنوان يک بازوي پر قدرت براي نظام و انقلاب ايفاي نقش کردند و حمايت از رهبري را هم يه تکليف و وظيفه مي‌دانستند

نظر شما